Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV do Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.3 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1986.07)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.3 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1986.07) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.3 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1986.07) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.3 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1986.07) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.3 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1986.07) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.3 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1986.07) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.3 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1986.07) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.3 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1986.07) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.3 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1986.07) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.3 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1986.07) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.3 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1986.07) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.3 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1986.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.3 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1986.07) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.3 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1986.07) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.3 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1986.07) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.3 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1986.07) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.3 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1986.07) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.3 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1986.07) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.3 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1986.07) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.3 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1986.07) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.3 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1986.07) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.3 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1986.07) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.3 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1986.07) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.3 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1986.07) VIKA
Producent:ESEN SKV

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ESEN SKV
3.0 (1 ocen)
Kod produktu:
10SKV047
dostępny
3.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ESEN SKV
Kod:
10SKV047
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  1,69
Gwarancja:  3 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
367,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze