Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW do Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.6 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1994.07 - 1995.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.6 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1994.07 - 1995.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.6 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1994.07 - 1995.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.6 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1994.07 - 1995.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.6 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1994.07 - 1995.12) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.6 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1994.07 - 1995.12) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BUGIAD Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.6 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1994.07 - 1995.12) BUGIAD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.6 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1994.07 - 1995.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CORTECO Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.6 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1994.07 - 1995.12) CORTECO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.6 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1994.07 - 1995.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.6 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1994.07 - 1995.12) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.6 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1994.07 - 1995.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.6 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1994.07 - 1995.12) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.6 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1994.07 - 1995.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.6 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1994.07 - 1995.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.6 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1994.07 - 1995.12) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.6 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1994.07 - 1995.12) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KRAFT AUTOMOTIVE Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.6 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1994.07 - 1995.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.6 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1994.07 - 1995.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LEMFÖRDER Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.6 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1994.07 - 1995.12) LEMFÖRDER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.6 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1994.07 - 1995.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.6 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1994.07 - 1995.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.6 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1994.07 - 1995.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.6 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1994.07 - 1995.12) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.6 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1994.07 - 1995.12) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.6 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1994.07 - 1995.12) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.6 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1994.07 - 1995.12) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.6 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1994.07 - 1995.12) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.6 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1994.07 - 1995.12) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania QUINTON HAZELL Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.6 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1994.07 - 1995.12) QUINTON HAZELL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.6 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1994.07 - 1995.12) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.6 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1994.07 - 1995.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.6 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1994.07 - 1995.12) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.6 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1994.07 - 1995.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TOPRAN Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.6 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1994.07 - 1995.12) TOPRAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.6 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1994.07 - 1995.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.6 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1994.07 - 1995.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.6 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1994.07 - 1995.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.6 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1994.07 - 1995.12) VAICO
Producent:TRW

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JPR109
dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
Kaucja: 449,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JPR109
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z adapterem
Pozycja złącza kolektora dolotowego [°]:  0
Kształt adaptera:  Trójkątny
Odstęp adaptera od pompy [mm]:  42
Średnica przyłącza przewodu ciśnieniowego [mm]:  16
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]:  16
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Cisnienie [bar]:  80
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 968,00 zł
553,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
Szczegóły produktu
Kaucja: 449,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRP213
niedostępny
Kaucja: 609,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP213
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta:  TRW
Ograniczenia producenta:  XTR
Ograniczenia producenta:  ZF
Długość całkowita [mm]:  558
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  36
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  18,5
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  25
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez przegubu osiowego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1990,00 zł
1206,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 609,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRP645
niedostępny
Kaucja: 1107,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP645
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta:  TRW
Ograniczenia producenta:  XTR
Ograniczenia producenta:  ZF
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez przegubu osiowego
Długość całkowita [mm]:  556
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  22
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  17,5
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  25
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3192,00 zł
1995,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 1107,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze