Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW do Vw POLO III (6N1) 75 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1994.10 - 1999.10)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Vw POLO III (6N1) 75 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1994.10 - 1999.10) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Vw POLO III (6N1) 75 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1994.10 - 1999.10) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Vw POLO III (6N1) 75 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1994.10 - 1999.10) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Vw POLO III (6N1) 75 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1994.10 - 1999.10) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Vw POLO III (6N1) 75 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1994.10 - 1999.10) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Vw POLO III (6N1) 75 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1994.10 - 1999.10) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BORSEHUNG Vw POLO III (6N1) 75 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1994.10 - 1999.10) BORSEHUNG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Vw POLO III (6N1) 75 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1994.10 - 1999.10) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Vw POLO III (6N1) 75 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1994.10 - 1999.10) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Vw POLO III (6N1) 75 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1994.10 - 1999.10) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Vw POLO III (6N1) 75 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1994.10 - 1999.10) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Vw POLO III (6N1) 75 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1994.10 - 1999.10) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Vw POLO III (6N1) 75 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1994.10 - 1999.10) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Vw POLO III (6N1) 75 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1994.10 - 1999.10) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Vw POLO III (6N1) 75 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1994.10 - 1999.10) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Vw POLO III (6N1) 75 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1994.10 - 1999.10) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Vw POLO III (6N1) 75 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1994.10 - 1999.10) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Vw POLO III (6N1) 75 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1994.10 - 1999.10) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KRAFT AUTOMOTIVE Vw POLO III (6N1) 75 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1994.10 - 1999.10) KRAFT AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Vw POLO III (6N1) 75 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1994.10 - 1999.10) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Vw POLO III (6N1) 75 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1994.10 - 1999.10) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Vw POLO III (6N1) 75 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1994.10 - 1999.10) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Vw POLO III (6N1) 75 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1994.10 - 1999.10) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Vw POLO III (6N1) 75 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1994.10 - 1999.10) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Vw POLO III (6N1) 75 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1994.10 - 1999.10) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Vw POLO III (6N1) 75 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1994.10 - 1999.10) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Vw POLO III (6N1) 75 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1994.10 - 1999.10) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Vw POLO III (6N1) 75 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1994.10 - 1999.10) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Vw POLO III (6N1) 75 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1994.10 - 1999.10) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Vw POLO III (6N1) 75 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1994.10 - 1999.10) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Vw POLO III (6N1) 75 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1994.10 - 1999.10) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TOPRAN Vw POLO III (6N1) 75 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1994.10 - 1999.10) TOPRAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Vw POLO III (6N1) 75 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1994.10 - 1999.10) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Vw POLO III (6N1) 75 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1994.10 - 1999.10) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Vw POLO III (6N1) 75 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1994.10 - 1999.10) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Vw POLO III (6N1) 75 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1994.10 - 1999.10) VIKA
Producent:TRW

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRM190
dostępny
Kaucja: 442,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRM190
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Manualny
Długość całkowita [mm]:  1169
Rozstaw srub mocujących:  410
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  142
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  18
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  17,5
Ograniczenia producenta:  ZF
Długość przegub aksialny [mm]:  198
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14x1,5
Do 100 dni na zwrot
677,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 442,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRP739
dostępny
Kaucja: 1729,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP739
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
ID wykonania wtyczki:  VALEO
Ograniczenia producenta:  TRW
Do 100 dni na zwrot
1258,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 1729,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRP895
dostępny
Kaucja: 2097,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP895
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta:  KOYO
Wyłączenie producenta:  TRW
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez przegubu osiowego
Alternatywny zestaw naprawczy:  JKR104
Do 100 dni na zwrot
1496,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 2097,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JPR909
niedostępny
Kaucja: 609,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JPR909
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  KAYABA
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Kształt adaptera:  Trójkątny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych:  2
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]:  16
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnego:  M16x1,5
Odstęp adaptera od pompy [mm]:  32
Rozstaw srub mocujących:  80
Średnica punktów mocowania [mm]:  8
Cisnienie [bar]:  80
Do 100 dni na zwrot
376,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 609,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze