Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC do Vw TOURAN (1T1, 1T2) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2010.05)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Vw TOURAN (1T1, 1T2) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2010.05) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Vw TOURAN (1T1, 1T2) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2010.05) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Vw TOURAN (1T1, 1T2) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2010.05) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Vw TOURAN (1T1, 1T2) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2010.05) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Vw TOURAN (1T1, 1T2) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2010.05) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Vw TOURAN (1T1, 1T2) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2010.05) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Vw TOURAN (1T1, 1T2) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2010.05) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Vw TOURAN (1T1, 1T2) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2010.05) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Vw TOURAN (1T1, 1T2) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2010.05) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Vw TOURAN (1T1, 1T2) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2010.05) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Vw TOURAN (1T1, 1T2) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2010.05) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Vw TOURAN (1T1, 1T2) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2010.05) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Vw TOURAN (1T1, 1T2) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2010.05) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Vw TOURAN (1T1, 1T2) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2010.05) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Vw TOURAN (1T1, 1T2) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2010.05) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Vw TOURAN (1T1, 1T2) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2010.05) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Vw TOURAN (1T1, 1T2) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2010.05) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Vw TOURAN (1T1, 1T2) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2010.05) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Vw TOURAN (1T1, 1T2) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2010.05) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Vw TOURAN (1T1, 1T2) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2010.05) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Vw TOURAN (1T1, 1T2) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2010.05) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Vw TOURAN (1T1, 1T2) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2010.05) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Vw TOURAN (1T1, 1T2) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2010.05) VAICO
Producent:SASIC

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SASIC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7176065
niedostępny
Kaucja: 1500,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
7176065
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektryczny
Dla numeru OE:  1K1423055MX
Kształt:  Zębaty
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przegubem wzdłużnym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez przegubów kulowych
Do 100 dni na zwrot
3944,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 1500,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze