Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przewody zapłonowe FACET do Audi A6 C4 (4A2) 2.6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1994.06 - 1997.10)

Przewody zapłonowe BREMI Audi A6 C4 (4A2) 2.6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) BREMI
Przewody zapłonowe JANMOR Audi A6 C4 (4A2) 2.6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) JANMOR
Przewody zapłonowe ASHIKA Audi A6 C4 (4A2) 2.6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) ASHIKA
Przewody zapłonowe AUTOMEGA Audi A6 C4 (4A2) 2.6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) AUTOMEGA
Przewody zapłonowe BOSCH Audi A6 C4 (4A2) 2.6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) BOSCH
Przewody zapłonowe CHAMPION Audi A6 C4 (4A2) 2.6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) CHAMPION
Przewody zapłonowe EFI AUTOMOTIVE Audi A6 C4 (4A2) 2.6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) EFI AUTOMOTIVE
Przewody zapłonowe EPS Audi A6 C4 (4A2) 2.6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) EPS
Przewody zapłonowe FACET Audi A6 C4 (4A2) 2.6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) FACET
Przewody zapłonowe FAE Audi A6 C4 (4A2) 2.6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) FAE
Przewody zapłonowe HART Audi A6 C4 (4A2) 2.6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) HART
Przewody zapłonowe HERTH+BUSS ELPARTS Audi A6 C4 (4A2) 2.6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) HERTH+BUSS ELPARTS
Przewody zapłonowe HITACHI Audi A6 C4 (4A2) 2.6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) HITACHI
Przewody zapłonowe JAPANPARTS Audi A6 C4 (4A2) 2.6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) JAPANPARTS
Przewody zapłonowe JAPKO Audi A6 C4 (4A2) 2.6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) JAPKO
Przewody zapłonowe KRAFT AUTOMOTIVE Audi A6 C4 (4A2) 2.6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) KRAFT AUTOMOTIVE
Przewody zapłonowe KW Audi A6 C4 (4A2) 2.6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) KW
Przewody zapłonowe LUCAS Audi A6 C4 (4A2) 2.6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) LUCAS
Przewody zapłonowe MAGNETI MARELLI Audi A6 C4 (4A2) 2.6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) MAGNETI MARELLI
Przewody zapłonowe MAXGEAR Audi A6 C4 (4A2) 2.6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) MAXGEAR
Przewody zapłonowe NGK Audi A6 C4 (4A2) 2.6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) NGK
Przewody zapłonowe QUINTON HAZELL Audi A6 C4 (4A2) 2.6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) QUINTON HAZELL
Przewody zapłonowe TESLA Audi A6 C4 (4A2) 2.6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) TESLA
Przewody zapłonowe TRISCAN Audi A6 C4 (4A2) 2.6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) TRISCAN
Przewody zapłonowe VALEO Audi A6 C4 (4A2) 2.6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) VALEO
Przewody zapłonowe VIKA Audi A6 C4 (4A2) 2.6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) VIKA
Producent:FACET

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FACET
0 (0 ocen)
Kod produktu:
4.8769
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FACET
Kod:
4.8769
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
428,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przewody zapłonowe

Czy w dieslu są przewody zapłonowe?

Czy w dieslu są przewody zapłonowe?

Jesień już niemal w pełni. O ile latem problemów z rozruchem nie mają nawet mocno wyeksploatowane jednostki napędowe, to kłopoty zaczynają się wtedy, gdy robi się chłodniej. Jeśli rozrusznik reaguje prawidło, a silnik i tak nie zapala lub robi to bardzo opornie i pracuje nierówno, przyczyn należy szukać w układzie zapłonowym.

czytaj więcej >
Przewody zapłonowe w pigułce

Przewody zapłonowe w pigułce

Nowe samochody wyposaża się z reguły w układ zapłonowy, który składa się ze świec zapłonowych, cewek oraz komputera sterującego całym systemem.  Z kolei w nieco starszych modelach aut stosowano także przewody zapłonowe.

czytaj więcej >
Jakie przewody zapłonowe wybrać?

Jakie przewody zapłonowe wybrać?

Zakłócenia o których mowa powyżej powstawać mogą na skutek wytworzenia silnego pola elektromagnetycznego przez impuls zapłonowy o napięciu rzędu 25.000 V. Konsekwencją tego zjawiska może być wówczas negatywna reakcja wszelkich systemów elektronicznych naszego samochodu. Dobre przewody muszą więc „radzić sobie” z tego typu zjawiskami i muszą być odporne na procesy starzenia, a także uszkodzenia mechaniczne i przepalenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze