2 produktów
Jesień już niemal w pełni. O ile latem problemów z rozruchem nie mają nawet mocno wyeksploatowane jednostki napędowe, to kłopoty zaczynają się wtedy, gdy robi się chłodniej. Jeśli rozrusznik reaguje prawidło, a silnik i tak nie zapala lub robi to bardzo opornie i pracuje nierówno, przyczyn należy szukać w układzie zapłonowym.
czytaj więcej >Zakłócenia o których mowa powyżej powstawać mogą na skutek wytworzenia silnego pola elektromagnetycznego przez impuls zapłonowy o napięciu rzędu 25.000 V. Konsekwencją tego zjawiska może być wówczas negatywna reakcja wszelkich systemów elektronicznych naszego samochodu. Dobre przewody muszą więc „radzić sobie” z tego typu zjawiskami i muszą być odporne na procesy starzenia, a także uszkodzenia mechaniczne i przepalenie.
czytaj więcej >Nowe samochody wyposaża się z reguły w układ zapłonowy, który składa się ze świec zapłonowych, cewek oraz komputera sterującego całym systemem. Z kolei w nieco starszych modelach aut stosowano także przewody zapłonowe.
czytaj więcej >Firma NGK Spark Plug powstała w 1936 roku i już niespełna rok po swoim debiucie rozpoczęła produkcję świec zapłonowych. Światowa ekspansja koncernu rozpoczęła się w 1959 roku wraz z powstaniem pierwszej fabryki świec zapłonowych w Brazylii. W części samochodowe NGK zaopatruje się miliony kierowców i wielu znanych producentów samochodów. W Polsce oddział NGK utworzony został w 2003 roku i od tego ...