Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przewody zapłonowe HART do Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.0 coupe 115KM, 85kW, benzyna (1983.09 - 1986.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przewody zapłonowe JANMOR Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.0 coupe 115KM, 85kW, benzyna (1983.09 - 1986.07) JANMOR
Przewody zapłonowe MAXGEAR Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.0 coupe 115KM, 85kW, benzyna (1983.09 - 1986.07) MAXGEAR
Przewody zapłonowe NGK Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.0 coupe 115KM, 85kW, benzyna (1983.09 - 1986.07) NGK
Przewody zapłonowe AUTOMEGA Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.0 coupe 115KM, 85kW, benzyna (1983.09 - 1986.07) AUTOMEGA
Przewody zapłonowe BOSCH Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.0 coupe 115KM, 85kW, benzyna (1983.09 - 1986.07) BOSCH
Przewody zapłonowe BREMI Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.0 coupe 115KM, 85kW, benzyna (1983.09 - 1986.07) BREMI
Przewody zapłonowe CHAMPION Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.0 coupe 115KM, 85kW, benzyna (1983.09 - 1986.07) CHAMPION
Przewody zapłonowe EFI AUTOMOTIVE Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.0 coupe 115KM, 85kW, benzyna (1983.09 - 1986.07) EFI AUTOMOTIVE
Przewody zapłonowe ENERGY Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.0 coupe 115KM, 85kW, benzyna (1983.09 - 1986.07) ENERGY
Przewody zapłonowe ERA Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.0 coupe 115KM, 85kW, benzyna (1983.09 - 1986.07) ERA
Przewody zapłonowe EYQUEM Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.0 coupe 115KM, 85kW, benzyna (1983.09 - 1986.07) EYQUEM
Przewody zapłonowe FAE Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.0 coupe 115KM, 85kW, benzyna (1983.09 - 1986.07) FAE
Przewody zapłonowe HART Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.0 coupe 115KM, 85kW, benzyna (1983.09 - 1986.07) HART
Przewody zapłonowe HERTH+BUSS ELPARTS Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.0 coupe 115KM, 85kW, benzyna (1983.09 - 1986.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Przewody zapłonowe HITACHI Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.0 coupe 115KM, 85kW, benzyna (1983.09 - 1986.07) HITACHI
Przewody zapłonowe KRAFT AUTOMOTIVE Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.0 coupe 115KM, 85kW, benzyna (1983.09 - 1986.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Przewody zapłonowe LUCAS Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.0 coupe 115KM, 85kW, benzyna (1983.09 - 1986.07) LUCAS
Przewody zapłonowe MAGNETI MARELLI Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.0 coupe 115KM, 85kW, benzyna (1983.09 - 1986.07) MAGNETI MARELLI
Przewody zapłonowe QUINTON HAZELL Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.0 coupe 115KM, 85kW, benzyna (1983.09 - 1986.07) QUINTON HAZELL
Przewody zapłonowe TESLA Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.0 coupe 115KM, 85kW, benzyna (1983.09 - 1986.07) TESLA
Przewody zapłonowe TRISCAN Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.0 coupe 115KM, 85kW, benzyna (1983.09 - 1986.07) TRISCAN
Przewody zapłonowe VALEO Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.0 coupe 115KM, 85kW, benzyna (1983.09 - 1986.07) VALEO
Przewody zapłonowe VIKA Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.0 coupe 115KM, 85kW, benzyna (1983.09 - 1986.07) VIKA
Producent:HART

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
514 201
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
514 201
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 204,00 zł
104,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Przewody zapłonowe

Przewody zapłonowe w pigułce

Przewody zapłonowe w pigułce

Nowe samochody wyposaża się z reguły w układ zapłonowy, który składa się ze świec zapłonowych, cewek oraz komputera sterującego całym systemem.  Z kolei w nieco starszych modelach aut stosowano także przewody zapłonowe.

czytaj więcej >
Czy w dieslu są przewody zapłonowe?

Czy w dieslu są przewody zapłonowe?

Jesień już niemal w pełni. O ile latem problemów z rozruchem nie mają nawet mocno wyeksploatowane jednostki napędowe, to kłopoty zaczynają się wtedy, gdy robi się chłodniej. Jeśli rozrusznik reaguje prawidło, a silnik i tak nie zapala lub robi to bardzo opornie i pracuje nierówno, przyczyn należy szukać w układzie zapłonowym.

czytaj więcej >
Jakie przewody zapłonowe wybrać?

Jakie przewody zapłonowe wybrać?

Zakłócenia o których mowa powyżej powstawać mogą na skutek wytworzenia silnego pola elektromagnetycznego przez impuls zapłonowy o napięciu rzędu 25.000 V. Konsekwencją tego zjawiska może być wówczas negatywna reakcja wszelkich systemów elektronicznych naszego samochodu. Dobre przewody muszą więc „radzić sobie” z tego typu zjawiskami i muszą być odporne na procesy starzenia, a także uszkodzenia mechaniczne i przepalenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze