Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przewody zapłonowe VALEO do Citroën BX (XB-_) 15 liftback 80KM, 59kW, benzyna (1987.10 - 1992.05)

Przewody zapłonowe BOSCH Citroën BX (XB-_) 15 liftback 80KM, 59kW, benzyna (1987.10 - 1992.05) BOSCH
Przewody zapłonowe BREMI Citroën BX (XB-_) 15 liftback 80KM, 59kW, benzyna (1987.10 - 1992.05) BREMI
Przewody zapłonowe EFI AUTOMOTIVE Citroën BX (XB-_) 15 liftback 80KM, 59kW, benzyna (1987.10 - 1992.05) EFI AUTOMOTIVE
Przewody zapłonowe FAE Citroën BX (XB-_) 15 liftback 80KM, 59kW, benzyna (1987.10 - 1992.05) FAE
Przewody zapłonowe IPARTS Citroën BX (XB-_) 15 liftback 80KM, 59kW, benzyna (1987.10 - 1992.05) IPARTS
Przewody zapłonowe JANMOR Citroën BX (XB-_) 15 liftback 80KM, 59kW, benzyna (1987.10 - 1992.05) JANMOR
Przewody zapłonowe KRAFT AUTOMOTIVE Citroën BX (XB-_) 15 liftback 80KM, 59kW, benzyna (1987.10 - 1992.05) KRAFT AUTOMOTIVE
Przewody zapłonowe LUCAS Citroën BX (XB-_) 15 liftback 80KM, 59kW, benzyna (1987.10 - 1992.05) LUCAS
Przewody zapłonowe MAGNETI MARELLI Citroën BX (XB-_) 15 liftback 80KM, 59kW, benzyna (1987.10 - 1992.05) MAGNETI MARELLI
Przewody zapłonowe NGK Citroën BX (XB-_) 15 liftback 80KM, 59kW, benzyna (1987.10 - 1992.05) NGK
Przewody zapłonowe QUINTON HAZELL Citroën BX (XB-_) 15 liftback 80KM, 59kW, benzyna (1987.10 - 1992.05) QUINTON HAZELL
Przewody zapłonowe TESLA Citroën BX (XB-_) 15 liftback 80KM, 59kW, benzyna (1987.10 - 1992.05) TESLA
Przewody zapłonowe VALEO Citroën BX (XB-_) 15 liftback 80KM, 59kW, benzyna (1987.10 - 1992.05) VALEO
Producent:VALEO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VALEO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
346649
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VALEO
Kod:
346649
Jednostka:
szt
Wersja:  REACTIVE
Materiał:  Silikon
Ilość:  5
Średnica [mm]:  7
Świeca zapłonowa:  Rodzaj połączenia SAE
Cewka zapłonowa:  Rodzaj połączenia SAE
Długość 1 [mm]:  410
Długość 2 [mm]:  515
Długość 3 [mm]:  630
Długość 4 [mm]:  760
Długość 5 [mm]:  510
Rozdzielacz zapłonu / Palec rozdzielacza:  Zawiera złącze cewki
Rozdzielacz zapłonu / Palec rozdzielacza:  Rodzaj połączenia SAE
Długość kabli:  445
Ciężar [kg]:  0,4
Do 100 dni na zwrot
87,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VALEO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
346650
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VALEO
Kod:
346650
Jednostka:
szt
Wersja:  REACTIVE
Materiał:  Silikon
Ilość:  5
Średnica [mm]:  7
Świeca zapłonowa:  Rodzaj połączenia SAE
Cewka zapłonowa:  Rodzaj połączenia DIN
Długość 1 [mm]:  400
Długość 2 [mm]:  480
Długość 3 [mm]:  600
Długość 4 [mm]:  800
Długość 5 [mm]:  350
Rozdzielacz zapłonu / Palec rozdzielacza:  Zawiera złącze cewki
Rozdzielacz zapłonu / Palec rozdzielacza:  Rodzaj połączenia SAE
Długość kabli:  310
Ciężar [kg]:  0,37
Do 100 dni na zwrot
118,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przewody zapłonowe

Jakie przewody zapłonowe wybrać?

Jakie przewody zapłonowe wybrać?

Zakłócenia o których mowa powyżej powstawać mogą na skutek wytworzenia silnego pola elektromagnetycznego przez impuls zapłonowy o napięciu rzędu 25.000 V. Konsekwencją tego zjawiska może być wówczas negatywna reakcja wszelkich systemów elektronicznych naszego samochodu. Dobre przewody muszą więc „radzić sobie” z tego typu zjawiskami i muszą być odporne na procesy starzenia, a także uszkodzenia mechaniczne i przepalenie.

czytaj więcej >
Przewody zapłonowe w pigułce

Przewody zapłonowe w pigułce

Nowe samochody wyposaża się z reguły w układ zapłonowy, który składa się ze świec zapłonowych, cewek oraz komputera sterującego całym systemem.  Z kolei w nieco starszych modelach aut stosowano także przewody zapłonowe.

czytaj więcej >
Czy w dieslu są przewody zapłonowe?

Czy w dieslu są przewody zapłonowe?

Jesień już niemal w pełni. O ile latem problemów z rozruchem nie mają nawet mocno wyeksploatowane jednostki napędowe, to kłopoty zaczynają się wtedy, gdy robi się chłodniej. Jeśli rozrusznik reaguje prawidło, a silnik i tak nie zapala lub robi to bardzo opornie i pracuje nierówno, przyczyn należy szukać w układzie zapłonowym.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze