Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przewody zapłonowe JANMOR do Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 148KM, 109kW, benzyna (1987.06 - 1989.09)

Przewody zapłonowe ASHIKA Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 148KM, 109kW, benzyna (1987.06 - 1989.09) ASHIKA
Przewody zapłonowe BOSCH Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 148KM, 109kW, benzyna (1987.06 - 1989.09) BOSCH
Przewody zapłonowe BREMI Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 148KM, 109kW, benzyna (1987.06 - 1989.09) BREMI
Przewody zapłonowe IPARTS Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 148KM, 109kW, benzyna (1987.06 - 1989.09) IPARTS
Przewody zapłonowe JANMOR Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 148KM, 109kW, benzyna (1987.06 - 1989.09) JANMOR
Przewody zapłonowe JAPANPARTS Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 148KM, 109kW, benzyna (1987.06 - 1989.09) JAPANPARTS
Przewody zapłonowe JAPKO Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 148KM, 109kW, benzyna (1987.06 - 1989.09) JAPKO
Przewody zapłonowe KAVO PARTS Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 148KM, 109kW, benzyna (1987.06 - 1989.09) KAVO PARTS
Przewody zapłonowe LUCAS Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 148KM, 109kW, benzyna (1987.06 - 1989.09) LUCAS
Przewody zapłonowe MAGNETI MARELLI Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 148KM, 109kW, benzyna (1987.06 - 1989.09) MAGNETI MARELLI
Przewody zapłonowe NGK Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 148KM, 109kW, benzyna (1987.06 - 1989.09) NGK
Przewody zapłonowe NIPPARTS Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 148KM, 109kW, benzyna (1987.06 - 1989.09) NIPPARTS
Przewody zapłonowe NPS Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 148KM, 109kW, benzyna (1987.06 - 1989.09) NPS
Przewody zapłonowe QUINTON HAZELL Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 148KM, 109kW, benzyna (1987.06 - 1989.09) QUINTON HAZELL
Przewody zapłonowe SEIWA Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 148KM, 109kW, benzyna (1987.06 - 1989.09) SEIWA
Przewody zapłonowe TESLA Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 148KM, 109kW, benzyna (1987.06 - 1989.09) TESLA
Przewody zapłonowe TRISCAN Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 148KM, 109kW, benzyna (1987.06 - 1989.09) TRISCAN
Przewody zapłonowe VALEO Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 148KM, 109kW, benzyna (1987.06 - 1989.09) VALEO
Producent:JANMOR

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JANMOR
4.8 (4 ocen)
Kod produktu:
JP156
dostępny
4.8 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JANMOR
Kod:
JP156
Jednostka:
KPL
Materiał:  Silikon
Wymiary radiatora:  WIRE WOUND
Średnica zewnętrzna [mm]:  7
Cewka zapłonowa:  Rodzaj połączenia DIN
Rozdzielacz zapłonu / Palec rozdzielacza:  Rodzaj połączenia DIN
Przewód zapłonowy:  Rodzaj połączenia SAE
Długość [cm]:  52
Długość 1 [mm]:  280
Długość 2 [mm]:  440
Długość 3 [mm]:  440
Długość 4 [mm]:  660
Do 100 dni na zwrot
140,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
JANMOR
4.8 (4 ocen)
Kod produktu:
JPE156
niedostępny
4.8 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JANMOR
Kod:
JPE156
Jednostka:
szt
Materiał:  EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Wymiary radiatora:  KEVLAR
Średnica zewnętrzna [mm]:  7
Cewka zapłonowa:  Rodzaj połączenia DIN
Rozdzielacz zapłonu / Palec rozdzielacza:  Rodzaj połączenia DIN
Przewód zapłonowy:  Rodzaj połączenia SAE
Długość [cm]:  52
Długość 1 [mm]:  280
Długość 2 [mm]:  440
Długość 3 [mm]:  440
Długość 4 [mm]:  660
Do 100 dni na zwrot
85,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przewody zapłonowe

Czy w dieslu są przewody zapłonowe?

Czy w dieslu są przewody zapłonowe?

Jesień już niemal w pełni. O ile latem problemów z rozruchem nie mają nawet mocno wyeksploatowane jednostki napędowe, to kłopoty zaczynają się wtedy, gdy robi się chłodniej. Jeśli rozrusznik reaguje prawidło, a silnik i tak nie zapala lub robi to bardzo opornie i pracuje nierówno, przyczyn należy szukać w układzie zapłonowym.

czytaj więcej >
Jakie przewody zapłonowe wybrać?

Jakie przewody zapłonowe wybrać?

Zakłócenia o których mowa powyżej powstawać mogą na skutek wytworzenia silnego pola elektromagnetycznego przez impuls zapłonowy o napięciu rzędu 25.000 V. Konsekwencją tego zjawiska może być wówczas negatywna reakcja wszelkich systemów elektronicznych naszego samochodu. Dobre przewody muszą więc „radzić sobie” z tego typu zjawiskami i muszą być odporne na procesy starzenia, a także uszkodzenia mechaniczne i przepalenie.

czytaj więcej >
Przewody zapłonowe w pigułce

Przewody zapłonowe w pigułce

Nowe samochody wyposaża się z reguły w układ zapłonowy, który składa się ze świec zapłonowych, cewek oraz komputera sterującego całym systemem.  Z kolei w nieco starszych modelach aut stosowano także przewody zapłonowe.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze