Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przewody zapłonowe FAE do Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1997.03 - 2002.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przewody zapłonowe JANMOR Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) JANMOR
Przewody zapłonowe ASHIKA Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) ASHIKA
Przewody zapłonowe BOSCH Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) BOSCH
Przewody zapłonowe BREMI Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) BREMI
Przewody zapłonowe CHAMPION Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) CHAMPION
Przewody zapłonowe EPS Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) EPS
Przewody zapłonowe ERA Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) ERA
Przewody zapłonowe EYQUEM Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) EYQUEM
Przewody zapłonowe FACET Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) FACET
Przewody zapłonowe FAE Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) FAE
Przewody zapłonowe HITACHI Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) HITACHI
Przewody zapłonowe IPARTS Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) IPARTS
Przewody zapłonowe JAPANPARTS Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) JAPANPARTS
Przewody zapłonowe JAPKO Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) JAPKO
Przewody zapłonowe KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) KRAFT AUTOMOTIVE
Przewody zapłonowe KW Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) KW
Przewody zapłonowe LUCAS Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) LUCAS
Przewody zapłonowe MAGNETI MARELLI Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) MAGNETI MARELLI
Przewody zapłonowe MAXGEAR Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) MAXGEAR
Przewody zapłonowe NGK Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) NGK
Przewody zapłonowe QUINTON HAZELL Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) QUINTON HAZELL
Przewody zapłonowe SASIC Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) SASIC
Przewody zapłonowe TESLA Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) TESLA
Przewody zapłonowe TOPRAN Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) TOPRAN
Przewody zapłonowe TRISCAN Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) TRISCAN
Przewody zapłonowe VALEO Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) VALEO
Producent:FAE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
83330
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAE
Kod:
83330
Jednostka:
szt
Złącze świecy zapłonowej:  Rodzaj połączenia SAE
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 183,00 zł
89,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przewody zapłonowe

Przewody zapłonowe w pigułce

Przewody zapłonowe w pigułce

Nowe samochody wyposaża się z reguły w układ zapłonowy, który składa się ze świec zapłonowych, cewek oraz komputera sterującego całym systemem.  Z kolei w nieco starszych modelach aut stosowano także przewody zapłonowe.

czytaj więcej >
Jakie przewody zapłonowe wybrać?

Jakie przewody zapłonowe wybrać?

Zakłócenia o których mowa powyżej powstawać mogą na skutek wytworzenia silnego pola elektromagnetycznego przez impuls zapłonowy o napięciu rzędu 25.000 V. Konsekwencją tego zjawiska może być wówczas negatywna reakcja wszelkich systemów elektronicznych naszego samochodu. Dobre przewody muszą więc „radzić sobie” z tego typu zjawiskami i muszą być odporne na procesy starzenia, a także uszkodzenia mechaniczne i przepalenie.

czytaj więcej >
Czy w dieslu są przewody zapłonowe?

Czy w dieslu są przewody zapłonowe?

Jesień już niemal w pełni. O ile latem problemów z rozruchem nie mają nawet mocno wyeksploatowane jednostki napędowe, to kłopoty zaczynają się wtedy, gdy robi się chłodniej. Jeśli rozrusznik reaguje prawidło, a silnik i tak nie zapala lub robi to bardzo opornie i pracuje nierówno, przyczyn należy szukać w układzie zapłonowym.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze