Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przewody zapłonowe ASHIKA do Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przewody zapłonowe JANMOR Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) JANMOR
Przewody zapłonowe ASHIKA Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) ASHIKA
Przewody zapłonowe BOSCH Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) BOSCH
Przewody zapłonowe BREMI Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) BREMI
Przewody zapłonowe CHAMPION Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) CHAMPION
Przewody zapłonowe EFI AUTOMOTIVE Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) EFI AUTOMOTIVE
Przewody zapłonowe EPS Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) EPS
Przewody zapłonowe EYQUEM Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) EYQUEM
Przewody zapłonowe FACET Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) FACET
Przewody zapłonowe HART Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) HART
Przewody zapłonowe HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) HERTH+BUSS ELPARTS
Przewody zapłonowe HITACHI Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) HITACHI
Przewody zapłonowe JAPANPARTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) JAPANPARTS
Przewody zapłonowe JAPKO Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) JAPKO
Przewody zapłonowe KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) KRAFT AUTOMOTIVE
Przewody zapłonowe KW Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) KW
Przewody zapłonowe LUCAS Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) LUCAS
Przewody zapłonowe MAGNETI MARELLI Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) MAGNETI MARELLI
Przewody zapłonowe MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) MASTER-SPORT GERMANY
Przewody zapłonowe MAXGEAR Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) MAXGEAR
Przewody zapłonowe NGK Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) NGK
Przewody zapłonowe QUINTON HAZELL Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) QUINTON HAZELL
Przewody zapłonowe SASIC Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) SASIC
Przewody zapłonowe TESLA Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) TESLA
Przewody zapłonowe TOPRAN Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) TOPRAN
Przewody zapłonowe TRISCAN Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) TRISCAN
Przewody zapłonowe VALEO Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) VALEO
Producent:ASHIKA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ASHIKA
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
132-00-0606
niedostępny
1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ASHIKA
Kod:
132-00-0606
Jednostka:
szt
Długość 1 [mm]:  380
Długość 2 [mm]:  530
Długość 3 [mm]:  650
Długość 4 [mm]:  740
Średnica zewnętrzna [mm]:  7
Liczba przewodów:  4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 185,00 zł
90,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przewody zapłonowe

Przewody zapłonowe w pigułce

Przewody zapłonowe w pigułce

Nowe samochody wyposaża się z reguły w układ zapłonowy, który składa się ze świec zapłonowych, cewek oraz komputera sterującego całym systemem.  Z kolei w nieco starszych modelach aut stosowano także przewody zapłonowe.

czytaj więcej >
Jakie przewody zapłonowe wybrać?

Jakie przewody zapłonowe wybrać?

Zakłócenia o których mowa powyżej powstawać mogą na skutek wytworzenia silnego pola elektromagnetycznego przez impuls zapłonowy o napięciu rzędu 25.000 V. Konsekwencją tego zjawiska może być wówczas negatywna reakcja wszelkich systemów elektronicznych naszego samochodu. Dobre przewody muszą więc „radzić sobie” z tego typu zjawiskami i muszą być odporne na procesy starzenia, a także uszkodzenia mechaniczne i przepalenie.

czytaj więcej >
Czy w dieslu są przewody zapłonowe?

Czy w dieslu są przewody zapłonowe?

Jesień już niemal w pełni. O ile latem problemów z rozruchem nie mają nawet mocno wyeksploatowane jednostki napędowe, to kłopoty zaczynają się wtedy, gdy robi się chłodniej. Jeśli rozrusznik reaguje prawidło, a silnik i tak nie zapala lub robi to bardzo opornie i pracuje nierówno, przyczyn należy szukać w układzie zapłonowym.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze