Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przewody zapłonowe BREMI do Volvo 240 Kombi (P245) 2.1 Kombi 122KM, 90kW, benzyna (1974.08 - 1983.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przewody zapłonowe BOSCH Volvo 240 Kombi (P245) 2.1 Kombi 122KM, 90kW, benzyna (1974.08 - 1983.09) BOSCH
Przewody zapłonowe BREMI Volvo 240 Kombi (P245) 2.1 Kombi 122KM, 90kW, benzyna (1974.08 - 1983.09) BREMI
Przewody zapłonowe CHAMPION Volvo 240 Kombi (P245) 2.1 Kombi 122KM, 90kW, benzyna (1974.08 - 1983.09) CHAMPION
Przewody zapłonowe EFI AUTOMOTIVE Volvo 240 Kombi (P245) 2.1 Kombi 122KM, 90kW, benzyna (1974.08 - 1983.09) EFI AUTOMOTIVE
Przewody zapłonowe HERTH+BUSS ELPARTS Volvo 240 Kombi (P245) 2.1 Kombi 122KM, 90kW, benzyna (1974.08 - 1983.09) HERTH+BUSS ELPARTS
Przewody zapłonowe HITACHI Volvo 240 Kombi (P245) 2.1 Kombi 122KM, 90kW, benzyna (1974.08 - 1983.09) HITACHI
Przewody zapłonowe JANMOR Volvo 240 Kombi (P245) 2.1 Kombi 122KM, 90kW, benzyna (1974.08 - 1983.09) JANMOR
Przewody zapłonowe LUCAS Volvo 240 Kombi (P245) 2.1 Kombi 122KM, 90kW, benzyna (1974.08 - 1983.09) LUCAS
Przewody zapłonowe MAGNETI MARELLI Volvo 240 Kombi (P245) 2.1 Kombi 122KM, 90kW, benzyna (1974.08 - 1983.09) MAGNETI MARELLI
Przewody zapłonowe NGK Volvo 240 Kombi (P245) 2.1 Kombi 122KM, 90kW, benzyna (1974.08 - 1983.09) NGK
Przewody zapłonowe QUINTON HAZELL Volvo 240 Kombi (P245) 2.1 Kombi 122KM, 90kW, benzyna (1974.08 - 1983.09) QUINTON HAZELL
Przewody zapłonowe TESLA Volvo 240 Kombi (P245) 2.1 Kombi 122KM, 90kW, benzyna (1974.08 - 1983.09) TESLA
Przewody zapłonowe VALEO Volvo 240 Kombi (P245) 2.1 Kombi 122KM, 90kW, benzyna (1974.08 - 1983.09) VALEO
Producent:BREMI

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BREMI
4.9 (11 ocen)
Kod produktu:
627/60
niedostępny
4.9 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMI
Kod:
627/60
Jednostka:
szt
Świeca zapłonowa:  Rodzaj połączenia DIN
Cewka zapłonowa:  Rodzaj połączenia DIN
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 101,00 zł
42,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BREMI
4.9 (11 ocen)
Kod produktu:
689/69
niedostępny
4.9 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMI
Kod:
689/69
Jednostka:
szt
Świeca zapłonowa:  Rodzaj połączenia SAE
Cewka zapłonowa:  Rodzaj połączenia DIN
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 113,00 zł
47,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BREMI
4.9 (11 ocen)
Kod produktu:
689/80
niedostępny
4.9 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMI
Kod:
689/80
Jednostka:
szt
Świeca zapłonowa:  Rodzaj połączenia SAE
Cewka zapłonowa:  Rodzaj połączenia DIN
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 105,00 zł
51,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BREMI
4.9 (11 ocen)
Kod produktu:
600/281
niedostępny
4.9 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMI
Kod:
600/281
Jednostka:
KPL
Świeca zapłonowa:  Rodzaj połączenia SAE
Cewka zapłonowa:  Rodzaj połączenia DIN
Liczba przewodów:  5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 257,00 zł
131,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przewody zapłonowe

Przewody zapłonowe w pigułce

Przewody zapłonowe w pigułce

Nowe samochody wyposaża się z reguły w układ zapłonowy, który składa się ze świec zapłonowych, cewek oraz komputera sterującego całym systemem.  Z kolei w nieco starszych modelach aut stosowano także przewody zapłonowe.

czytaj więcej >
Jakie przewody zapłonowe wybrać?

Jakie przewody zapłonowe wybrać?

Zakłócenia o których mowa powyżej powstawać mogą na skutek wytworzenia silnego pola elektromagnetycznego przez impuls zapłonowy o napięciu rzędu 25.000 V. Konsekwencją tego zjawiska może być wówczas negatywna reakcja wszelkich systemów elektronicznych naszego samochodu. Dobre przewody muszą więc „radzić sobie” z tego typu zjawiskami i muszą być odporne na procesy starzenia, a także uszkodzenia mechaniczne i przepalenie.

czytaj więcej >
Czy w dieslu są przewody zapłonowe?

Czy w dieslu są przewody zapłonowe?

Jesień już niemal w pełni. O ile latem problemów z rozruchem nie mają nawet mocno wyeksploatowane jednostki napędowe, to kłopoty zaczynają się wtedy, gdy robi się chłodniej. Jeśli rozrusznik reaguje prawidło, a silnik i tak nie zapala lub robi to bardzo opornie i pracuje nierówno, przyczyn należy szukać w układzie zapłonowym.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze