Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulator napięcia HART do Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.3 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1986.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Regulator napięcia FEBI BILSTEIN Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.3 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1986.07) FEBI BILSTEIN
Regulator napięcia LAUBER Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.3 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1986.07) LAUBER
Regulator napięcia ENERGY Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.3 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1986.07) ENERGY
Regulator napięcia ERA Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.3 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1986.07) ERA
Regulator napięcia HART Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.3 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1986.07) HART
Regulator napięcia HITACHI Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.3 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1986.07) HITACHI
Regulator napięcia MAXGEAR Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.3 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1986.07) MAXGEAR
Regulator napięcia SWAG Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.3 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1986.07) SWAG
Regulator napięcia VEMO Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.3 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1986.07) VEMO
Regulator napięcia VIKA Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.3 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1986.07) VIKA
Producent:HART

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
515 318
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
515 318
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  14,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 82,00 zł
34,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Regulator napięcia

Porady z kategorii: Regulator napięcia

Objawy uszkodzenia regulatora napięcia

Jak rozpoznać uszkodzenie regulatora napięcia? W jaki sposób sprawdzić, czy na pewno uległ awarii?

Mało kto z Was zapewne w ogóle pamięta na co dzień o czymś takim, jak regulator napięcia. Dopóki działa, nie daje praktycznie żadnych oznak swojego istnienia. Ale gdy ulegnie awarii, auto momentalnie staje lub zaczyna wariować. Ten moment może być tak zaskakujący, że trudno w pierwszej chwili zorientować się, co się dzieje. Jak w takiej sytuacji rozpoznać i zweryfikować awarię regulatora napięcia?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze