Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Rozrusznik IPARTS do Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11)

Rozrusznik AS-PL Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) AS-PL
Rozrusznik BORG & BECK Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) BORG & BECK
Rozrusznik BOSCH Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) BOSCH
Rozrusznik BV PSH Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) BV PSH
Rozrusznik CEVAM Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) CEVAM
Rozrusznik CTR Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) CTR
Rozrusznik DRI Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) DRI
Rozrusznik ELSTOCK Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) ELSTOCK
Rozrusznik ERA BENELUX Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) ERA BENELUX
Rozrusznik ERA Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) ERA
Rozrusznik EUROREPAR Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) EUROREPAR
Rozrusznik EUROTEC Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) EUROTEC
Rozrusznik HART Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) HART
Rozrusznik HC-CARGO Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) HC-CARGO
Rozrusznik HELLA Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) HELLA
Rozrusznik HERTH+BUSS ELPARTS Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) HERTH+BUSS ELPARTS
Rozrusznik HOFFER Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) HOFFER
Rozrusznik IPARTS Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) IPARTS
Rozrusznik JP GROUP Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) JP GROUP
Rozrusznik LAUBER Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) LAUBER
Rozrusznik LUCAS ELECTRICAL Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) LUCAS ELECTRICAL
Rozrusznik LUCAS Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) LUCAS
Rozrusznik MAGNETI MARELLI Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) MAGNETI MARELLI
Rozrusznik MAHLE Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) MAHLE
Rozrusznik MAPCO Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) MAPCO
Rozrusznik MEAT & DORIA Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) MEAT & DORIA
Rozrusznik NK Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) NK
Rozrusznik NPS Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) NPS
Rozrusznik QUINTON HAZELL Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) QUINTON HAZELL
Rozrusznik SIDAT Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) SIDAT
Rozrusznik STARDAX Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) STARDAX
Rozrusznik TMI Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) TMI
Rozrusznik VALEO Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) VALEO
Rozrusznik VEMO Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) VEMO
Producent:IPARTS

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
RO001468
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPARTS
Kod:
RO001468
Jednostka:
szt
Jakosć:  +Line
Ilość zębów:  10
Napięcie [V]:  12
Moc znamionowa [kW]:  1,7
Średnica flanszy [mm]:  75,8
Zacisk:  B+ (M8)
Kierunek obrotów:  Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Liczba otworów do mocowania:  3
Do 100 dni na zwrot
290,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
IPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
RO000202
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPARTS
Kod:
RO000202
Jednostka:
szt
Jakosć:  +Line
Ilość zębów:  10
Liczba otworów do mocowania:  3
Napięcie [V]:  12
Moc znamionowa [kW]:  2,2
Średnica flanszy [mm]:  75,7
Zacisk:  B+ (M8)
Kierunek obrotów:  Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Do 100 dni na zwrot
332,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
IPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
RO000121
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPARTS
Kod:
RO000121
Jednostka:
szt
Jakosć:  +Line
Napięcie [V]:  12
Moc znamionowa [kW]:  2,2
Średnica flanszy [mm]:  75,8
Ilość zębów:  10
Zacisk:  B+ (M8)
Liczba otworów do mocowania:  3
Kierunek obrotów:  Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Do 100 dni na zwrot
381,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Rozrusznik

Regeneracja rozrusznika - ile kosztuje, na czym polega i czy warto?

Regeneracja rozrusznika. Na czym to polega i ile kosztuje?

Rozrusznik w żadnym samochodzie nie jest wieczny. Być może nie pracuje równie intensywnie, jak najbardziej obciążone elementy samochodu, jednak z czasem również on zaczyna odczuwać skutki eksploatacji. Co wówczas? Kiedy pojawią się pierwsze objawy awarii rozrusznika, każdy z nas ma do wyboru – wymiana lub regeneracja. O ile jednak wymiana jest rozwiązaniem prosty i pewnym, o tyle z regeneracją bywa różnie. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze