Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FRAM do Alfa Romeo SPIDER (115_) 2000 kabriolet 128KM, 94kW, benzyna (1975.01 - 1986.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Alfa Romeo SPIDER (115_) 2000 kabriolet 128KM, 94kW, benzyna (1975.01 - 1986.12) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Alfa Romeo SPIDER (115_) 2000 kabriolet 128KM, 94kW, benzyna (1975.01 - 1986.12) VICTOR REINZ
Silnik GATES Alfa Romeo SPIDER (115_) 2000 kabriolet 128KM, 94kW, benzyna (1975.01 - 1986.12) GATES
Silnik GLYCO Alfa Romeo SPIDER (115_) 2000 kabriolet 128KM, 94kW, benzyna (1975.01 - 1986.12) GLYCO
Silnik CONTINENTAL CTAM Alfa Romeo SPIDER (115_) 2000 kabriolet 128KM, 94kW, benzyna (1975.01 - 1986.12) CONTINENTAL CTAM
Silnik COOPERSFIAAM Alfa Romeo SPIDER (115_) 2000 kabriolet 128KM, 94kW, benzyna (1975.01 - 1986.12) COOPERSFIAAM
Silnik KNECHT Alfa Romeo SPIDER (115_) 2000 kabriolet 128KM, 94kW, benzyna (1975.01 - 1986.12) KNECHT
Silnik MAHLE Alfa Romeo SPIDER (115_) 2000 kabriolet 128KM, 94kW, benzyna (1975.01 - 1986.12) MAHLE
Silnik AJUSA Alfa Romeo SPIDER (115_) 2000 kabriolet 128KM, 94kW, benzyna (1975.01 - 1986.12) AJUSA
Silnik DENCKERMANN Alfa Romeo SPIDER (115_) 2000 kabriolet 128KM, 94kW, benzyna (1975.01 - 1986.12) DENCKERMANN
Silnik FA1 Alfa Romeo SPIDER (115_) 2000 kabriolet 128KM, 94kW, benzyna (1975.01 - 1986.12) FA1
Silnik FAI AUTOPARTS Alfa Romeo SPIDER (115_) 2000 kabriolet 128KM, 94kW, benzyna (1975.01 - 1986.12) FAI AUTOPARTS
Silnik FLENNOR Alfa Romeo SPIDER (115_) 2000 kabriolet 128KM, 94kW, benzyna (1975.01 - 1986.12) FLENNOR
Silnik FRAM Alfa Romeo SPIDER (115_) 2000 kabriolet 128KM, 94kW, benzyna (1975.01 - 1986.12) FRAM
Silnik GLASER Alfa Romeo SPIDER (115_) 2000 kabriolet 128KM, 94kW, benzyna (1975.01 - 1986.12) GLASER
Silnik HART Alfa Romeo SPIDER (115_) 2000 kabriolet 128KM, 94kW, benzyna (1975.01 - 1986.12) HART
Silnik HUTCHINSON Alfa Romeo SPIDER (115_) 2000 kabriolet 128KM, 94kW, benzyna (1975.01 - 1986.12) HUTCHINSON
Silnik IPSA Alfa Romeo SPIDER (115_) 2000 kabriolet 128KM, 94kW, benzyna (1975.01 - 1986.12) IPSA
Silnik JP GROUP Alfa Romeo SPIDER (115_) 2000 kabriolet 128KM, 94kW, benzyna (1975.01 - 1986.12) JP GROUP
Silnik KAMOKA Alfa Romeo SPIDER (115_) 2000 kabriolet 128KM, 94kW, benzyna (1975.01 - 1986.12) KAMOKA
Silnik KING Alfa Romeo SPIDER (115_) 2000 kabriolet 128KM, 94kW, benzyna (1975.01 - 1986.12) KING
Silnik METELLI Alfa Romeo SPIDER (115_) 2000 kabriolet 128KM, 94kW, benzyna (1975.01 - 1986.12) METELLI
Silnik OEM Alfa Romeo SPIDER (115_) 2000 kabriolet 128KM, 94kW, benzyna (1975.01 - 1986.12) OEM
Silnik OPTIBELT Alfa Romeo SPIDER (115_) 2000 kabriolet 128KM, 94kW, benzyna (1975.01 - 1986.12) OPTIBELT
Silnik PAYEN Alfa Romeo SPIDER (115_) 2000 kabriolet 128KM, 94kW, benzyna (1975.01 - 1986.12) PAYEN
Silnik PURFLUX Alfa Romeo SPIDER (115_) 2000 kabriolet 128KM, 94kW, benzyna (1975.01 - 1986.12) PURFLUX
Silnik PURRO Alfa Romeo SPIDER (115_) 2000 kabriolet 128KM, 94kW, benzyna (1975.01 - 1986.12) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Alfa Romeo SPIDER (115_) 2000 kabriolet 128KM, 94kW, benzyna (1975.01 - 1986.12) QUINTON HAZELL
Silnik TRISCAN Alfa Romeo SPIDER (115_) 2000 kabriolet 128KM, 94kW, benzyna (1975.01 - 1986.12) TRISCAN
Producent:FRAM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FRAM
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
PH9733
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAM
Kod:
PH9733
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Wymiar gwintu:  3/4"-16
Wysokość [mm]:  100
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 74,00 zł
31,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze