Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik VALVOLINE do Audi 80 Variant 1.7 Kombi 80KM, 59kW, benzyna (1966.09 - 1968.08)

Silnik KNECHT Audi 80 Variant 1.7 Kombi 80KM, 59kW, benzyna (1966.09 - 1968.08) KNECHT
Silnik ELRING Audi 80 Variant 1.7 Kombi 80KM, 59kW, benzyna (1966.09 - 1968.08) ELRING
Silnik MAHLE Audi 80 Variant 1.7 Kombi 80KM, 59kW, benzyna (1966.09 - 1968.08) MAHLE
Silnik DT SPARE PARTS Audi 80 Variant 1.7 Kombi 80KM, 59kW, benzyna (1966.09 - 1968.08) DT SPARE PARTS
Silnik AJUSA Audi 80 Variant 1.7 Kombi 80KM, 59kW, benzyna (1966.09 - 1968.08) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Audi 80 Variant 1.7 Kombi 80KM, 59kW, benzyna (1966.09 - 1968.08) AKRON-MALÒ
Silnik BORG & BECK Audi 80 Variant 1.7 Kombi 80KM, 59kW, benzyna (1966.09 - 1968.08) BORG & BECK
Silnik COMLINE Audi 80 Variant 1.7 Kombi 80KM, 59kW, benzyna (1966.09 - 1968.08) COMLINE
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Audi 80 Variant 1.7 Kombi 80KM, 59kW, benzyna (1966.09 - 1968.08) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ELWIS ROYAL Audi 80 Variant 1.7 Kombi 80KM, 59kW, benzyna (1966.09 - 1968.08) ELWIS ROYAL
Silnik FA1 Audi 80 Variant 1.7 Kombi 80KM, 59kW, benzyna (1966.09 - 1968.08) FA1
Silnik GOETZE Audi 80 Variant 1.7 Kombi 80KM, 59kW, benzyna (1966.09 - 1968.08) GOETZE
Silnik HC-CARGO Audi 80 Variant 1.7 Kombi 80KM, 59kW, benzyna (1966.09 - 1968.08) HC-CARGO
Silnik HOFFER Audi 80 Variant 1.7 Kombi 80KM, 59kW, benzyna (1966.09 - 1968.08) HOFFER
Silnik MEAT & DORIA Audi 80 Variant 1.7 Kombi 80KM, 59kW, benzyna (1966.09 - 1968.08) MEAT & DORIA
Silnik PAYEN Audi 80 Variant 1.7 Kombi 80KM, 59kW, benzyna (1966.09 - 1968.08) PAYEN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Audi 80 Variant 1.7 Kombi 80KM, 59kW, benzyna (1966.09 - 1968.08) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik VAICO Audi 80 Variant 1.7 Kombi 80KM, 59kW, benzyna (1966.09 - 1968.08) VAICO
Silnik VALVOLINE Audi 80 Variant 1.7 Kombi 80KM, 59kW, benzyna (1966.09 - 1968.08) VALVOLINE
Producent:VALVOLINE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VALVOLINE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ML10W40
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VALVOLINE
Kod:
ML10W40
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  MB 229.3
Specyfikacja:  PSA B71 2300
Specyfikacja:  Renault RN0700
Specyfikacja:  Renault RN0710
Specyfikacja:  VW 502.00
Specyfikacja:  VW 505.00
Olej:  Olej półsyntetyczny
Specyfikacja wg ACEA:  A3/B3
Specyfikacja wg ACEA:  A3/B4
Klasa lepkości wg SAE:  10W-40
Do 100 dni na zwrot
500,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze