Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CONTINENTAL CTAM do Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik VICTOR REINZ Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik FEBI BILSTEIN Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik BOSCH Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) BOSCH
Silnik MANN-FILTER Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik KNECHT Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) KNECHT
Silnik TOPRAN Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) TOPRAN
Silnik FILTRON Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) FILTRON
Silnik MAXGEAR Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) MAXGEAR
Silnik HENGST FILTER Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik INA Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) INA
Silnik EPS Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) EPS
Silnik HART Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) HART
Silnik MAHLE Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) MAHLE
Silnik VAICO Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) VAICO
Silnik AKRON-MALÒ Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik BORG & BECK Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CALORSTAT BY VERNET Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik COMLINE Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik CONTINENTAL Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) CORTECO
Silnik DELPHI Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik ELRING Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) ELRING
Silnik ERISTIC Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) ERISTIC
Silnik EUROREPAR Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) FACET
Silnik FAE Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) FAE
Silnik FRAM Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) GATES
Silnik HELLA Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) HELLA
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik KAMOKA Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) KAMOKA
Silnik KW Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) KW
Silnik LEMFÖRDER Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik MEYLE Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) MEYLE
Silnik MOTUL Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) MOTUL
Silnik NISSENS Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) NRF
Silnik OPTIBELT Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PIERBURG Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik SOFIMA Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) UFI
Silnik VALEO Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) VALVOLINE
Silnik WIX FILTERS Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:CONTINENTAL CTAM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CONTINENTAL CTAM
4.8 (26 ocen)
Kod produktu:
6PK922 EXTRA
niedostępny
4.8 (26 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTINENTAL CTAM
Kod:
6PK922 EXTRA
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,11
Ilość żeber:  6
Długość [mm]:  922
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 194,00 zł
94,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze