Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik ELSTOCK do Audi A6 C8 (4A2) 35 TDI MILD HYBRID sedan 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie)

Silnik ELRING Audi A6 C8 (4A2) 35 TDI MILD HYBRID sedan 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) ELRING
Silnik GATES Audi A6 C8 (4A2) 35 TDI MILD HYBRID sedan 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) GATES
Silnik HENGST FILTER Audi A6 C8 (4A2) 35 TDI MILD HYBRID sedan 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik KNECHT Audi A6 C8 (4A2) 35 TDI MILD HYBRID sedan 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) KNECHT
Silnik MAHLE Audi A6 C8 (4A2) 35 TDI MILD HYBRID sedan 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) MAHLE
Silnik DRI Audi A6 C8 (4A2) 35 TDI MILD HYBRID sedan 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) DRI
Silnik ELSTOCK Audi A6 C8 (4A2) 35 TDI MILD HYBRID sedan 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) ELSTOCK
Silnik EPS Audi A6 C8 (4A2) 35 TDI MILD HYBRID sedan 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) EPS
Silnik FACET Audi A6 C8 (4A2) 35 TDI MILD HYBRID sedan 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) FACET
Silnik KW Audi A6 C8 (4A2) 35 TDI MILD HYBRID sedan 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) KW
Silnik TMI Audi A6 C8 (4A2) 35 TDI MILD HYBRID sedan 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Audi A6 C8 (4A2) 35 TDI MILD HYBRID sedan 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) TRISCAN
Producent:ELSTOCK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
73-0410
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
73-0410
Tryb pracy:  Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Strona wysokiego ciśnienia
Ograniczenia producenta:  VALEO
Ilość połączeń:  5
Lokalizacja w aucie:  Kolektor dolotowy
Ciężar netto [kg]:  0,8
Do 100 dni na zwrot
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
73-0374
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
73-0374
Tryb pracy:  Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Strona niskiego ciśnienia
Ograniczenia producenta:  CONTINENTAL
Ciężar netto [kg]:  0,6
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Silnik

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze