Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik UFI do Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik MANN-FILTER Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik AJUSA Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) AJUSA
Silnik FEBI BILSTEIN Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik BOSCH Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BOSCH
Silnik KNECHT Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) KNECHT
Silnik MAHLE Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MAHLE
Silnik SWAG Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SWAG
Silnik FA1 Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FA1
Silnik INA Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) INA
Silnik MAXGEAR Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MAXGEAR
Silnik UFI Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) UFI
Silnik CONTINENTAL CTAM Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik FILTRON Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FILTRON
Silnik LUK Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) LUK
Silnik MEYLE Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MEYLE
Silnik BORSEHUNG Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BORSEHUNG
Silnik EPS Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) EPS
Silnik FEBEST Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FEBEST
Silnik METZGER Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) METZGER
Silnik NISSENS Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) NISSENS
Silnik PAYEN Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) PAYEN
Silnik PURFLUX Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) PURFLUX
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VAICO Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) VAICO
Silnik ABAKUS Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ABAKUS
Silnik AE Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) AE
Silnik AIRTEX Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) AIRTEX
Silnik AKS DASIS Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) AKS DASIS
Silnik ALCO FILTER Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AUTOMEGA Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik AVA QUALITY COOLING Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) AVA QUALITY COOLING
Silnik BGA Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BGA
Silnik BLIC Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BLIC
Silnik BLUE PRINT Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORGWARNER Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BORGWARNER
Silnik BREMI Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BREMI
Silnik CASTROL Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) CASTROL
Silnik CHAMPION Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) CHAMPION
Silnik COMLINE Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) CORTECO
Silnik DELPHI Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) DELPHI
Silnik DR!VE+ Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EFI AUTOMOTIVE Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ERA Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ERA
Silnik ERISTIC Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ERISTIC
Silnik ESEN SKV Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ESEN SKV
Silnik EUROL Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FACET
Silnik FAI AUTOPARTS Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) GATES
Silnik GK Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) GK
Silnik GLASER Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) GLASER
Silnik GOETZE Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) GOETZE
Silnik HART Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HART
Silnik HELLA Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HEPU Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HITACHI Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HITACHI
Silnik HOFFER Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HOFFER
Silnik IPARTS Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) IPARTS
Silnik IPD Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) IPD
Silnik JP GROUP Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) JP GROUP
Silnik JPN Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) JPN
Silnik K&N FILTERS Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAWE Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) KAWE
Silnik KOLBENSCHMIDT Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) KW
Silnik LIQUI MOLY Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik MISFAT Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTORAD Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MOTORAD
Silnik MOTUL Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NPS Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) NPS
Silnik NRF Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) NRF
Silnik NTY Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) NTY
Silnik OPTIMAL Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PIERBURG Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURRO Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) RUVILLE
Silnik SALERI SIL Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SALERI SIL
Silnik SASIC Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SASIC
Silnik SCT - MANNOL Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SIDAT
Silnik SKF Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SKF
Silnik SNR Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SOFIMA
Silnik THERMOTEC Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TRISCAN Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) VEMO
Silnik VIKA Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) VIKA
Silnik WALKER PRODUCTS Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:UFI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
UFI
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
25.153.00
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
UFI
Kod:
25.153.00
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  111
Średnica zewnętrzna [mm]:  52
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  25
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  25
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 91,00 zł
38,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze