Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik BOSCH do Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik VICTOR REINZ Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik FEBI BILSTEIN Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik TOPRAN Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) TOPRAN
Silnik EPS Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) EPS
Silnik MANN-FILTER Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik VAICO Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) VAICO
Silnik AJUSA Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) AJUSA
Silnik ALCO FILTER Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik BIRTH Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) BIRTH
Silnik BLUE PRINT Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BOSCH Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) BOSCH
Silnik CALORSTAT BY VERNET Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CONTINENTAL CTAM Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik COOPERSFIAAM Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) DAYCO
Silnik DELPHI Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DRI Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) DRI
Silnik EFI AUTOMOTIVE Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ELRING Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) ELRING
Silnik ELSTOCK Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) ELSTOCK
Silnik ERISTIC Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) ERISTIC
Silnik FACET Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) FACET
Silnik FAE Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) FAE
Silnik FRAM Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) GLASER
Silnik HELLA Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik KAMOKA Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) KAMOKA
Silnik KNECHT Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) KW
Silnik LEMFÖRDER Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik LUCAS Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) LUCAS
Silnik MAHLE Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) MAHLE
Silnik MAXGEAR Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTUL Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) MOTUL
Silnik NISSENS Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) NPS
Silnik NRF Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) NRF
Silnik OPTIBELT Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) OPTIBELT
Silnik PURFLUX Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) PURRO
Silnik RAVENOL Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) RAVENOL
Silnik SACHS Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) SACHS
Silnik SASIC Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) SASIC
Silnik SWAG Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) SWAG
Silnik TMI Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) TRISCAN
Silnik VALEO Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMA Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) VEMO
Silnik VIKA Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) VIKA
Silnik WALKER PRODUCTS Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Producent:BOSCH

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
4.6 (61 ocen)
Kod produktu:
F 026 407 342
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.6 (61 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
F 026 407 342
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Wysokość [mm]: 123
Średnica zewnętrzna [mm]: 64
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 27
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 111,00 zł
54,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

BOSCH
4.7 (34 ocen)
Kod produktu:
F 026 400 776
niedostępny
4.7 (34 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
F 026 400 776
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Średnica 1 [mm]: 164
Średnica 2 [mm]: 170
Wysokość [mm]: 180
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze