Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik DRI do Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI MILD HYBRID Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik GATES Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI MILD HYBRID Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) GATES
Silnik HENGST FILTER Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI MILD HYBRID Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik KNECHT Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI MILD HYBRID Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) KNECHT
Silnik MAHLE Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI MILD HYBRID Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) MAHLE
Silnik DRI Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI MILD HYBRID Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) DRI
Silnik ELSTOCK Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI MILD HYBRID Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) ELSTOCK
Silnik EPS Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI MILD HYBRID Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) EPS
Silnik FACET Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI MILD HYBRID Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) FACET
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI MILD HYBRID Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik KW Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI MILD HYBRID Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) KW
Silnik METZGER Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI MILD HYBRID Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) METZGER
Silnik TMI Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI MILD HYBRID Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI MILD HYBRID Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) TRISCAN
Producent:DRI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
717730374
dostępny
Kaucja: 298,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
717730374
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Strona niskiego ciśnienia
Ograniczenia producenta: CONTINENTAL
Ciężar netto [kg]: 0,6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 978,00 zł
559,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 298,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
717730410
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
717730410
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Strona wysokiego ciśnienia
Ograniczenia producenta: VALEO
Ilość połączeń: 5
Lokalizacja w aucie: Kolektor dolotowy
Ciężar netto [kg]: 0,8
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze