Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik PIERBURG do Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie)

Silnik VICTOR REINZ Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik ELRING Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) ELRING
Silnik FA1 Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) FA1
Silnik FEBI BILSTEIN Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik EPS Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) EPS
Silnik MANN-FILTER Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik BGA Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) BGA
Silnik CORTECO Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) CORTECO
Silnik FEBEST Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) FEBEST
Silnik FILTRON Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) FILTRON
Silnik HENGST FILTER Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik KNECHT Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) KNECHT
Silnik METZGER Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) METZGER
Silnik OEM Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) OEM
Silnik PAYEN Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) PAYEN
Silnik PIERBURG Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) PURFLUX
Silnik AJUSA Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik AKS DASIS Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) AKS DASIS
Silnik ALCO FILTER Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AUTOMEGA Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik BLUE PRINT Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORGWARNER Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) BORGWARNER
Silnik BOSCH Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) BOSCH
Silnik BREMI Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) BREMI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) CASTROL
Silnik CLEAN FILTERS Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik COOPERSFIAAM Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ERA Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) ERA
Silnik ERISTIC Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) ERISTIC
Silnik ET ENGINETEAM Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) EUROL
Silnik FACET Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) FACET
Silnik FRAM Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) FRECCIA
Silnik GATES Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) GLASER
Silnik GOETZE Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) GOETZE
Silnik HART Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) HART
Silnik HELLA Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) HELLA
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HUTCHINSON Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik INA Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) INA
Silnik IPD Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) IPD
Silnik JP GROUP Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAWE Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) KAWE
Silnik KW Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) KW
Silnik LIQUI MOLY Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik MAHLE Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) MAHLE
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MOBILETRON Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) MOBILETRON
Silnik MOTUL Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) NRF
Silnik NTY Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) NTY
Silnik QUINTON HAZELL Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) RUVILLE
Silnik SALERI SIL Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) SALERI SIL
Silnik SOFIMA Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) UFI
Silnik VAICO Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) VAICO
Silnik VALVOLINE Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) VEMO
Silnik VIKA Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) VIKA
Silnik WALKER PRODUCTS Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:PIERBURG

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PIERBURG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7.22880.01.0
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PIERBURG
Kod:
7.22880.01.0
Jednostka:
szt
Rodzaj zaworu:  Zawór przełączający
Tryb pracy:  Elektryczny
Napięcie [V]:  12
Techniczny numer informacyjny:  SI 0096
Techniczny numer informacyjny:  SI 0106
Techniczny numer informacyjny:  SI 0106-07
Techniczny numer informacyjny:  SI 0106-08
Techniczny numer informacyjny:  SI 0106-11
Do 100 dni na zwrot
142,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze