Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik SWAG do Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) ELRING
Silnik AJUSA Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) AJUSA
Silnik FEBI BILSTEIN Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik SWAG Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) SWAG
Silnik FEBEST Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) FEBEST
Silnik FA1 Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) FA1
Silnik MANN-FILTER Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik PIERBURG Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) PIERBURG
Silnik CONTINENTAL CTAM Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik EPS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) EPS
Silnik FILTRON Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) FILTRON
Silnik KOLBENSCHMIDT Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik METZGER Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) METZGER
Silnik OEM Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) OEM
Silnik PAYEN Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) PAYEN
Silnik VAICO Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) VAICO
Silnik VALEO Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) VALEO
Silnik ALCO FILTER Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik ASHIKA Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) ASHIKA
Silnik BGA Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) BGA
Silnik BLUE PRINT Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BOSCH Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) BOSCH
Silnik BREMI Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) BREMI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) CASTROL
Silnik CHAMPION Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) CHAMPION
Silnik COMLINE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR!VE+ Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EFI AUTOMOTIVE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ERA Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) ERA
Silnik ESEN SKV Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) ESEN SKV
Silnik EUROL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) FACET
Silnik FAE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) FAE
Silnik FRAM Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) GATES
Silnik GOETZE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) GOETZE
Silnik HART Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) HART
Silnik HELLA Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HITACHI Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) HITACHI
Silnik HOFFER Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik JP GROUP Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) KAWE
Silnik KNECHT Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) KW
Silnik LIQUI MOLY Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik MAGNETI MARELLI Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MAHLE
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METALCAUCHO Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) METALCAUCHO
Silnik MEYLE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MEYLE
Silnik MOTORAD Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MOTORAD
Silnik MOTUL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) NRF
Silnik NTY Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) NTY
Silnik OPTIMAL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PURFLUX Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) PURRO
Silnik QFIX Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) RAVENOL
Silnik SCT - MANNOL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) SIDAT
Silnik SNR Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) SOFIMA
Silnik TRISCAN Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) UFI
Silnik VALVOLINE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) VEMO
Silnik VIKA Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) VIKA
Silnik WALKER PRODUCTS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:SWAG

12 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SWAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
30 93 9733
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
30 93 9733
Jednostka:
sztuka
Grubość [mm]: 1,95
Średnica wewnętrzna [mm]: 14,4
Średnica zewnętrzna [mm]: 19,8
DIN / ISO: 7603
Materiał: Aluminium
Materiał: Stal
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 19,00 zł
6,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SWAG
3.7 (3 ocen)
Kod produktu:
30 92 9318
dostępny
3.7 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
30 92 9318
Jednostka:
sztuka
Ilość połączeń: 2
Oznaczenie koloru: Szary
Długożć żruby pod główką [mm]: 20
Ciężar [kg]: 0,03
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Ze sprężyną trzymającą
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 98,00 zł
41,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SWAG
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
30 93 9968
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
30 93 9968
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Góra
Wykonanie łańcucha: Łańcuch zamknięty
Ciężar [kg]: 0,5
Wykonanie łańcucha: Simplex
Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G68VH
Ilość ogniw łańcucha: 108
Lokalizacja w aucie: W środku
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 403,00 zł
212,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SWAG
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
30 93 9969
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
30 93 9969
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z prawej, z lewej
Ciężar [kg]: 0,41
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Wymagane narzędzie specjalne do montażu
Wykonanie łańcucha: Simplex
Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G68VH
Ilość ogniw łańcucha: 74
Wykonanie łańcucha: Łańcuch zamknięty
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 422,00 zł
222,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SWAG
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
33 10 4087
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
33 10 4087
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z lewej, z prawej
Gwint zewn. [mm]: M18 x 1,5
Liczba przewodów: 6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 581,00 zł
314,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SWAG
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
15 93 2945
niedostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
15 93 2945
Jednostka:
sztuka
Pojemność [litr]: 1
Specyfikacja: API SN/CF
Specyfikacja: VW 504 00/507 00
Specyfikacja: MB 229.51
Specyfikacja: BMW Longlife-04
Specyfikacja: VW 504 00
Specyfikacja: VW 507 00
Klasa lepkości wg SAE: 5W-30
Ciężar [kg]: 0,961
Specyfikacja: ACEA C3
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 124,00 zł
60,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SWAG
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
15 93 2946
niedostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
15 93 2946
Jednostka:
sztuka
Pojemność [litr]: 4
Specyfikacja: API SN/CF
Specyfikacja: VW 504 00/507 00
Specyfikacja: MB 229.51
Specyfikacja: ACEA C3
Specyfikacja: BMW Longlife-04
Specyfikacja: VW 504 00
Specyfikacja: VW 507 00
Klasa lepkości wg SAE: 5W-30
Ciężar [kg]: 4,1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 410,00 zł
216,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SWAG
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
15 93 2947
niedostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
15 93 2947
Jednostka:
sztuka
Pojemność [litr]: 5
Specyfikacja: API SN/CF
Specyfikacja: VW 504 00/507 00
Specyfikacja: MB 229.51
Specyfikacja: ACEA C3
Specyfikacja: BMW Longlife-04
Specyfikacja: VW 504 00
Specyfikacja: VW 507 00
Klasa lepkości wg SAE: 5W-30
Ciężar [kg]: 4,26
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 498,00 zł
262,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SWAG
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
15 93 2948
niedostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
15 93 2948
Jednostka:
sztuka
Pojemność [litr]: 60
Specyfikacja: API SN/CF
Specyfikacja: VW 504 00/507 00
Specyfikacja: MB 229.51
Specyfikacja: ACEA C3
Specyfikacja: BMW Longlife-04
Specyfikacja: VW 504 00
Specyfikacja: VW 507 00
Klasa lepkości wg SAE: 5W-30
Ciężar [kg]: 54,55
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3540,00 zł
2360,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SWAG
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
99 93 9337
niedostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
99 93 9337
Jednostka:
sztuka
Pojemność [litr]: 200
Specyfikacja: API SN/CF
Specyfikacja: VW 504 00/507 00
Specyfikacja: MB 229.51
Specyfikacja: ACEA C3
Specyfikacja: BMW Longlife-04
Specyfikacja: VW 504 00
Specyfikacja: VW 507 00
Klasa lepkości wg SAE: 5W-30
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 10823,00 zł
7215,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SWAG
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
33 11 1679
niedostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
33 11 1679
Specyfikacja wg ACEA: C3
Specyfikacja wg API: SN
Pojemność [litr]: 1
Specyfikacja: MB 229.52
Specyfikacja: MB 229.51
Specyfikacja: MB 229.31
Specyfikacja: VW 504 00
Specyfikacja: VW 507 00
Specyfikacja: BMW LONGLIFE-04
Specyfikacja: Porsche C30
Specyfikacja: Chrysler MS-11106
Specyfikacja: Fiat 9.55535-S3
Klasa lepkości wg SAE: 0W-30
Do 100 dni na zwrot
SWAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
33 10 9888
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
33 10 9888
Średnica zewnętrzna [mm]: 16
Ilość połączeń: 3
Ciężar [kg]: 0,014
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze