Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik PIERBURG do Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) ELRING
Silnik AJUSA Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) AJUSA
Silnik FEBI BILSTEIN Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik SWAG Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) SWAG
Silnik FEBEST Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) FEBEST
Silnik FA1 Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) FA1
Silnik MANN-FILTER Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik PIERBURG Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) PIERBURG
Silnik CONTINENTAL CTAM Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik EPS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) EPS
Silnik FILTRON Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) FILTRON
Silnik KOLBENSCHMIDT Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik METZGER Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) METZGER
Silnik OEM Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) OEM
Silnik PAYEN Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) PAYEN
Silnik VAICO Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) VAICO
Silnik VALEO Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) VALEO
Silnik ALCO FILTER Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik BLUE PRINT Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BOSCH Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) BOSCH
Silnik BREMI Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) BREMI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) CASTROL
Silnik CHAMPION Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) CHAMPION
Silnik COMLINE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) DELPHI
Silnik DR!VE+ Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ERA Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) ERA
Silnik ESEN SKV Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) ESEN SKV
Silnik EUROL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) FACET
Silnik FAE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) FAE
Silnik FRAM Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) GATES
Silnik GOETZE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) GOETZE
Silnik HART Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) HART
Silnik HELLA Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HITACHI Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) HITACHI
Silnik HUTCHINSON Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik JP GROUP Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) KAWE
Silnik KNECHT Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) KW
Silnik LIQUI MOLY Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik MAGNETI MARELLI Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MAHLE
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METALCAUCHO Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) METALCAUCHO
Silnik MEYLE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MEYLE
Silnik MOTORAD Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MOTORAD
Silnik MOTUL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) NRF
Silnik NTY Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) NTY
Silnik OPTIMAL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PURFLUX Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) PURRO
Silnik QFIX Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) RAVENOL
Silnik SCT - MANNOL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) SIDAT
Silnik SNR Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) SOFIMA
Silnik TRISCAN Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) UFI
Silnik VALVOLINE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:PIERBURG

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PIERBURG
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
7.02256.00.0
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PIERBURG
Kod:
7.02256.00.0
Jednostka:
szt
Rodzaj zaworu:  Zawór przełączający
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Napięcie [V]:  12
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 245,00 zł
125,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

PIERBURG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7.22880.01.0
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PIERBURG
Kod:
7.22880.01.0
Jednostka:
szt
Rodzaj zaworu:  Zawór przełączający
Tryb pracy:  Elektryczny
Napięcie [V]:  12
Techniczny numer informacyjny:  SI 0096
Techniczny numer informacyjny:  SI 0106
Techniczny numer informacyjny:  SI 0106-07
Techniczny numer informacyjny:  SI 0106-08
Techniczny numer informacyjny:  SI 0106-11
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 298,00 zł
152,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

PIERBURG
4.5 (4 ocen)
Kod produktu:
7.22184.68.0
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.5 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PIERBURG
Kod:
7.22184.68.0
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektryczny
Napięcie [V]:  12
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 709,00 zł
383,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

PIERBURG
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
7.06714.24.0
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PIERBURG
Kod:
7.06714.24.0
Jednostka:
szt
Rodzaj zaworu:  Zawór odcinający
Rodzaj zaworu:  Zawór zwrotny
Tryb pracy:  Pneumatyczny
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 635,00 zł
343,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
PIERBURG
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
7.05315.05.0
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PIERBURG
Kod:
7.05315.05.0
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektryczny
Napięcie [V]:  12
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1489,00 zł
876,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze