Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FEBI BILSTEIN do Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie)

Silnik MANN-FILTER Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik VICTOR REINZ Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik FILTRON Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) FILTRON
Silnik KNECHT Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) KNECHT
Silnik AJUSA Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) AJUSA
Silnik MAHLE Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) MAHLE
Silnik ELRING Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) ELRING
Silnik BOSCH Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) BOSCH
Silnik FEBI BILSTEIN Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik IPARTS Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) IPARTS
Silnik JAPKO Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) JAPKO
Silnik FA1 Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) FA1
Silnik MEYLE Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) MEYLE
Silnik SWAG Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) SWAG
Silnik UFI Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) UFI
Silnik HENGST FILTER Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik OEM Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) OEM
Silnik PURFLUX Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) PURFLUX
Silnik TOPRAN Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) TOPRAN
Silnik VIKA Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) VIKA
Silnik ALCO FILTER Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik CHAMPION Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) CHAMPION
Silnik CONTINENTAL CTAM Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik MULLER FILTER Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik BORSEHUNG Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) BORSEHUNG
Silnik PAYEN Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) PAYEN
Silnik PURRO Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) PURRO
Silnik VAICO Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) VAICO
Silnik AKRON-MALÒ Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ASHIKA Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) ASHIKA
Silnik AUTOMEGA Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik BGA Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) BGA
Silnik BLUE PRINT Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) BORG & BECK
Silnik COMLINE Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) DAYCO
Silnik DOLZ Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) DOLZ
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ERISTIC Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) ERISTIC
Silnik FRAM Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) FRAM
Silnik GLASER Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) GLASER
Silnik HART Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) HART
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HUTCHINSON Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik INA Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) INA
Silnik IPD Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) IPD
Silnik JAPANPARTS Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik KAMOKA Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) KAMOKA
Silnik KOLBENSCHMIDT Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik LUCAS Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) LUCAS
Silnik MAXGEAR Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) METZGER
Silnik MOTUL Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) MOTUL
Silnik NISSENS Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) NPS
Silnik OPTIBELT Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PIERBURG Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) RUVILLE
Silnik SACHS Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) SACHS
Silnik SCT - MANNOL Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SNR Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) SOFIMA
Silnik TEDGUM Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) TEDGUM
Silnik TRISCAN Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik VALVOLINE Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VAN WEZEL Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik WIX FILTERS Audi TT Roadster (FV9, FVR) TTS quattro kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:FEBI BILSTEIN

10 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
04054
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
04054
Jednostka:
szt
Kształt:  Kształt A
Dla numeru OE:  007603 012110
Grubość [mm]:  1,5
Średnica wewnętrzna [mm]:  12,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  17,0
DIN / ISO:  7603
Materiał:  Miedz
Ciężar [kg]:  0,001
Do 100 dni na zwrot
2,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

FEBI BILSTEIN
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
46332
dostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
46332
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  15
Średnica zewnętrzna [mm]:  17,0
Gwint zewn. [mm]:  M12 x 1,5
Długość gwintu [mm]:  9
Rozmiar klucza:  6
Kształt łba sruby / nakrętki:  Wewnętrzny szesciokątny
DIN / ISO:  908
Materiał:  Stal
Długożć żruby pod główką [mm]:  12
Ciężar [kg]:  0,011
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez pierżcienia uszczelniającego
Do 100 dni na zwrot
8,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (8 ocen)
Kod produktu:
109411
dostępny
5.0 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
109411
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica wewnętrzna [mm]:  21
Wysokość [mm]:  112
Średnica zewnętrzna [mm]:  53,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  59
Ciężar [kg]:  0,052
Dla numeru OE:  06L 115 562 B
Do 100 dni na zwrot
33,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
32945
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
32945
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  1
Specyfikacja:  API SN/CF
Specyfikacja:  VW 504 00/507 00
Specyfikacja:  MB 229.51
Specyfikacja:  BMW Longlife-04
Specyfikacja:  VW 504 00
Specyfikacja:  VW 507 00
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Ciężar [kg]:  0,961
Dla numeru OE:  SAE 5W-30 LLP
Specyfikacja:  ACEA C3
Do 100 dni na zwrot
52,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
171959
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
171959
Jednostka:
szt
Materiał:  ACM (poliakryl-kauczuk)
Ciężar [kg]:  0,02
Do 100 dni na zwrot
54,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
32946
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
32946
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  4
Specyfikacja:  API SN/CF
Specyfikacja:  VW 504 00/507 00
Specyfikacja:  MB 229.51
Specyfikacja:  ACEA C3
Specyfikacja:  BMW Longlife-04
Specyfikacja:  VW 504 00
Specyfikacja:  VW 507 00
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Ciężar [kg]:  4,1
Do 100 dni na zwrot
156,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
32947
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
32947
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  5
Specyfikacja:  API SN/CF
Specyfikacja:  VW 504 00/507 00
Specyfikacja:  MB 229.51
Specyfikacja:  ACEA C3
Specyfikacja:  BMW Longlife-04
Specyfikacja:  VW 504 00
Specyfikacja:  VW 507 00
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Ciężar [kg]:  4,265
Do 100 dni na zwrot
205,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
32948
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
32948
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  60
Specyfikacja:  API SN/CF
Specyfikacja:  VW 504 00/507 00
Specyfikacja:  MB 229.51
Specyfikacja:  ACEA C3
Specyfikacja:  BMW Longlife-04
Specyfikacja:  VW 504 00
Specyfikacja:  VW 507 00
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Ciężar [kg]:  54,55
Do 100 dni na zwrot
1870,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
39337
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
39337
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  200
Specyfikacja:  API SN/CF
Specyfikacja:  VW 504 00/507 00
Specyfikacja:  MB 229.51
Specyfikacja:  ACEA C3
Specyfikacja:  BMW Longlife-04
Specyfikacja:  VW 504 00
Specyfikacja:  VW 507 00
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Dla numeru OE:  SAE 5W-30 LLP
Do 100 dni na zwrot
4568,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FEBI BILSTEIN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
35833
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
35833
Grubość [mm]:  2,0
Średnica wewnętrzna [mm]:  24,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  29,0
DIN / ISO:  7603A
Materiał:  Aluminium
Ciężar [kg]:  0,002
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze