Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MEYLE do Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08)

Silnik FEBI BILSTEIN Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) FEBI BILSTEIN
Silnik ELRING Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) ELRING
Silnik BOSCH Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) BOSCH
Silnik FEBEST Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) FEBEST
Silnik KNECHT Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) KNECHT
Silnik FA1 Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) FA1
Silnik KAMOKA Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) KAMOKA
Silnik MAHLE Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) MAHLE
Silnik SWAG Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) SWAG
Silnik HELLA Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) HELLA
Silnik MEYLE Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) MEYLE
Silnik VAICO Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) VAICO
Silnik VICTOR REINZ Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) VICTOR REINZ
Silnik CORTECO Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) CORTECO
Silnik INA Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) INA
Silnik BREMI Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) BREMI
Silnik HART Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) HART
Silnik HENGST FILTER Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) HENGST FILTER
Silnik NTY Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) NTY
Silnik PIERBURG Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) PIERBURG
Silnik BLUE PRINT Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) BLUE PRINT
Silnik ERA Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) ERA
Silnik ET ENGINETEAM Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) ET ENGINETEAM
Silnik FRAM Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) FRAM
Silnik ABAKUS Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) ABAKUS
Silnik AE Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) AE
Silnik AISIN Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) AISIN
Silnik AJUSA Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) AJUSA
Silnik BGA Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) BGA
Silnik COMLINE Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) DELPHI
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ESEN SKV Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) ESEN SKV
Silnik EUROL Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) EUROL
Silnik EUROREPAR Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) FAI AUTOPARTS
Silnik FRECCIA Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) FRECCIA
Silnik GATES Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) GATES
Silnik GK Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) GK
Silnik GLASER Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) GLASER
Silnik GLYCO Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) GOETZE ENGINE
Silnik HEPU Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik IPARTS Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) IPARTS
Silnik IPD Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) IPD
Silnik IPSA Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) IPSA
Silnik JP GROUP Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) JP GROUP
Silnik JPN Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) JPN
Silnik KAVO PARTS Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) KAVO PARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) KOLBENSCHMIDT
Silnik LAUBER Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) LAUBER
Silnik MAXGEAR Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) MAXGEAR
Silnik METELLI Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) METELLI
Silnik METZGER Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) METZGER
Silnik MOBILETRON Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) MOBILETRON
Silnik NPS Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) NPS
Silnik OEM Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) OEM
Silnik OPTIMAL Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) OPTIMAL
Silnik PAYEN Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) PAYEN
Silnik PURFLUX Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) PURFLUX
Silnik QFIX Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) QUINTON HAZELL
Silnik TRISCAN Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VALVOLINE Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) VALVOLINE
Silnik VEMO Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) VEMO
Producent:MEYLE

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MEYLE
5.0 (14 ocen)
Kod produktu:
314 322 0000
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEYLE
Kod:
314 322 0000
Jednostka:
szt
Średnica zewnętrzna [mm]:  74
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Wysokość [mm]:  79
Średnica wewnętrzna [mm]:  42
Do 100 dni na zwrot
37,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MEYLE
4.9 (9 ocen)
Kod produktu:
312 321 0007
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (9 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEYLE
Kod:
312 321 0007
Jednostka:
szt
Średnica zewnętrzna [mm]:  268
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Wysokość [mm]:  50
Długość [mm]:  265
Do 100 dni na zwrot
56,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MEYLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
314 803 0016
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEYLE
Kod:
314 803 0016
Jednostka:
szt
Sonda lambda:  Sonda planarna
Wymiar gwintu:  M18 x 1,5
Długość kabli:  650
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z ochroną termiczną
Ilość biegunów:  4
Lokalizacja w aucie:  Za katalizatorem
Do 100 dni na zwrot
249,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MEYLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
314 803 0005
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEYLE
Kod:
314 803 0005
Jednostka:
szt
Sonda lambda:  Sonda lambda szerokopasmowa
Wymiar gwintu:  M18 x 1,5
Długość kabli:  900
Ilość biegunów:  6
Lokalizacja w aucie:  Przed katalizatorem
Do 100 dni na zwrot
518,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MEYLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
314 810 0011
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEYLE
Kod:
314 810 0011
Napięcie robocze [V]:  12
Rodzaj czujnika:  Aktywny czujnik
Ilość biegunów:  3
Do 100 dni na zwrot
MEYLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
314 810 0005
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEYLE
Kod:
314 810 0005
Napięcie robocze [V]:  12
Głębokosć zabudowy [mm]:  28
Ilość biegunów:  3
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze