Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik VEMO do Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FEBI BILSTEIN Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) FEBI BILSTEIN
Silnik ELRING Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) ELRING
Silnik NTY Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) NTY
Silnik VALEO Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) VALEO
Silnik HELLA Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) HELLA
Silnik ESEN SKV Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) ESEN SKV
Silnik HENGST FILTER Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) HENGST FILTER
Silnik SKF Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) SKF
Silnik HART Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) HART
Silnik PIERBURG Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) PIERBURG
Silnik CORTECO Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) CORTECO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEYLE Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) MEYLE
Silnik AJUSA Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) AJUSA
Silnik ENERGY Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) ENERGY
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) UFI
Silnik BGA Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) BGA
Silnik GOETZE Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) GOETZE
Silnik JAPKO Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) JAPKO
Silnik JP GROUP Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) JP GROUP
Silnik NISSENS Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) NISSENS
Silnik PURFLUX Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) PURFLUX
Silnik ABAKUS Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) ABAKUS
Silnik AISIN Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) AISIN
Silnik AKRON-MALÒ Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) ALCO FILTER
Silnik BREMI Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) BREMI
Silnik BTA Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) BTA
Silnik CALORSTAT BY VERNET Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) CALORSTAT BY VERNET
Silnik DAYCO Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) DAYCO
Silnik DYS Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) DYS
Silnik EUROL Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) EUROL
Silnik EUROREPAR Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) EUROREPAR
Silnik FAE Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) FAE
Silnik FRAM Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) FRAM
Silnik GLASER Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) GLASER
Silnik GLYCO Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) GOETZE ENGINE
Silnik GSP Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) GSP
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HUTCHINSON Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) HUTCHINSON
Silnik IPARTS Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) IPARTS
Silnik IPD Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) IPD
Silnik JPN Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) JPN
Silnik KAVO PARTS Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) KAVO PARTS
Silnik KAWE Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) KAWE
Silnik LUCAS Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) LUCAS
Silnik LUK Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) LUK
Silnik MAPCO Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) MAPCO
Silnik MAXGEAR Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) MAXGEAR
Silnik METALCAUCHO Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) METALCAUCHO
Silnik METELLI Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) METELLI
Silnik MITSUBOSHI Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) MITSUBOSHI
Silnik MOBILETRON Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) MOBILETRON
Silnik MULLER FILTER Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) MULLER FILTER
Silnik NE Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) NE
Silnik NK Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) NK
Silnik NPS Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) NPS
Silnik OEM Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) OEM
Silnik OPTIMAL Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) OPTIMAL
Silnik PAYEN Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) PAYEN
Silnik SALERI SIL Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) SALERI SIL
Silnik SCT - MANNOL Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) SCT - MANNOL
Silnik SOFIMA Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) SOFIMA
Silnik SWAG Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) SWAG
Silnik TEDGUM Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) TEDGUM
Silnik VAICO Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) VAICO
Silnik VEMO Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) WIX FILTERS
Producent:VEMO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VEMO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V40-72-0483
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V40-72-0483
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  13 38 359
Ciężar [kg]:  0,015
Szerokość opakowania [cm]:  1,7
Wysokość opakowania [cm]:  1,7
Głębokość opakowania [cm]:  5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 105,00 zł
51,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VEMO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V20-09-0441
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V20-09-0441
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  W zbiorniku paliwa
Tryb pracy:  Elektryczny
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z materiałami dodatkowymi
Ciężar [kg]:  0,3
Szerokość opakowania [cm]:  8,8
Wysokość opakowania [cm]:  8,2
Głębokość opakowania [cm]:  14,1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1673,00 zł
1014,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze