Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MASTER-SPORT GERMANY do Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FEBI BILSTEIN Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) FEBI BILSTEIN
Silnik ELRING Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) ELRING
Silnik NTY Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) NTY
Silnik VALEO Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) VALEO
Silnik HELLA Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) HELLA
Silnik ESEN SKV Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) ESEN SKV
Silnik HENGST FILTER Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) HENGST FILTER
Silnik SKF Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) SKF
Silnik HART Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) HART
Silnik PIERBURG Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) PIERBURG
Silnik CORTECO Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) CORTECO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEYLE Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) MEYLE
Silnik AJUSA Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) AJUSA
Silnik ENERGY Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) ENERGY
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) UFI
Silnik BGA Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) BGA
Silnik GOETZE Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) GOETZE
Silnik JAPKO Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) JAPKO
Silnik JP GROUP Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) JP GROUP
Silnik NISSENS Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) NISSENS
Silnik PURFLUX Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) PURFLUX
Silnik ABAKUS Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) ABAKUS
Silnik AISIN Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) AISIN
Silnik AKRON-MALÒ Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) ALCO FILTER
Silnik BREMI Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) BREMI
Silnik BTA Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) BTA
Silnik CALORSTAT BY VERNET Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) CALORSTAT BY VERNET
Silnik DAYCO Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) DAYCO
Silnik DYS Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) DYS
Silnik EUROL Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) EUROL
Silnik EUROREPAR Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) EUROREPAR
Silnik FAE Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) FAE
Silnik FRAM Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) FRAM
Silnik GLASER Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) GLASER
Silnik GLYCO Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) GOETZE ENGINE
Silnik GSP Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) GSP
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HUTCHINSON Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) HUTCHINSON
Silnik IPARTS Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) IPARTS
Silnik IPD Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) IPD
Silnik JPN Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) JPN
Silnik KAVO PARTS Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) KAVO PARTS
Silnik KAWE Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) KAWE
Silnik LUCAS Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) LUCAS
Silnik LUK Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) LUK
Silnik MAPCO Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) MAPCO
Silnik MAXGEAR Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) MAXGEAR
Silnik METALCAUCHO Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) METALCAUCHO
Silnik METELLI Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) METELLI
Silnik MITSUBOSHI Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) MITSUBOSHI
Silnik MOBILETRON Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) MOBILETRON
Silnik MULLER FILTER Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) MULLER FILTER
Silnik NE Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) NE
Silnik NK Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) NK
Silnik NPS Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) NPS
Silnik OEM Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) OEM
Silnik OPTIMAL Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) OPTIMAL
Silnik PAYEN Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) PAYEN
Silnik SALERI SIL Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) SALERI SIL
Silnik SCT - MANNOL Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) SCT - MANNOL
Silnik SOFIMA Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) SOFIMA
Silnik SWAG Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) SWAG
Silnik TEDGUM Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) TEDGUM
Silnik VAICO Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) VAICO
Silnik VEMO Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) WIX FILTERS
Producent:MASTER-SPORT GERMANY

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MASTER-SPORT GERMANY
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
925/4X-OF-PCS-MS
dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MASTER-SPORT GERMANY
Kod:
925/4X-OF-PCS-MS
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Wysokość [mm]:  104
Średnica wewnętrzna [mm]:  42
Średnica zewnętrzna [mm]:  83
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  42
Ciężar netto [kg]:  0,1
Ciężar brutto [kg]:  0,14
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 64,00 zł
23,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
MASTER-SPORT GERMANY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
25114-LF-PCS-MS
dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MASTER-SPORT GERMANY
Kod:
25114-LF-PCS-MS
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  243
Szerokość [mm]:  178
Wysokość [mm]:  58
Ciężar netto [kg]:  0,25
Ciężar brutto [kg]:  0,31
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 77,00 zł
32,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
MASTER-SPORT GERMANY
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
6PK1540-PCS-MS
dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MASTER-SPORT GERMANY
Kod:
6PK1540-PCS-MS
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  1540
Ilość żeber:  6
Ciężar netto [kg]:  0,18
Ciężar brutto [kg]:  0,18
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 101,00 zł
42,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
MASTER-SPORT GERMANY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
737000170
dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MASTER-SPORT GERMANY
Kod:
737000170
Jednostka:
szt
Rodzaj czujnika:  Aktywny czujnik
Ilość biegunów:  3
Głębokosć zabudowy [mm]:  32,7
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 183,00 zł
89,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
MASTER-SPORT GERMANY
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
6PK1543-PCS-MS
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MASTER-SPORT GERMANY
Kod:
6PK1543-PCS-MS
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  1543
Ilość żeber:  6
Ciężar netto [kg]:  0,18
Ciężar brutto [kg]:  0,18
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 115,00 zł
48,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MASTER-SPORT GERMANY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
25114/1-LF-PCS-MS
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MASTER-SPORT GERMANY
Kod:
25114/1-LF-PCS-MS
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  243
Szerokość [mm]:  178
Wysokość [mm]:  58
Ciężar netto [kg]:  0,12
Ciężar brutto [kg]:  0,18
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze