Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "4"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CHAMPION do Bmw 3 kabriolet (E30) 318 Baur TC kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1983.09 - 1988.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FEBEST Bmw 3 kabriolet (E30) 318 Baur TC kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1983.09 - 1988.06) FEBEST
Silnik FEBI BILSTEIN Bmw 3 kabriolet (E30) 318 Baur TC kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1983.09 - 1988.06) FEBI BILSTEIN
Silnik ELRING Bmw 3 kabriolet (E30) 318 Baur TC kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1983.09 - 1988.06) ELRING
Silnik SWAG Bmw 3 kabriolet (E30) 318 Baur TC kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1983.09 - 1988.06) SWAG
Silnik PURFLUX Bmw 3 kabriolet (E30) 318 Baur TC kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1983.09 - 1988.06) PURFLUX
Silnik VICTOR REINZ Bmw 3 kabriolet (E30) 318 Baur TC kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1983.09 - 1988.06) VICTOR REINZ
Silnik CORTECO Bmw 3 kabriolet (E30) 318 Baur TC kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1983.09 - 1988.06) CORTECO
Silnik FA1 Bmw 3 kabriolet (E30) 318 Baur TC kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1983.09 - 1988.06) FA1
Silnik FILTRON Bmw 3 kabriolet (E30) 318 Baur TC kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1983.09 - 1988.06) FILTRON
Silnik GATES Bmw 3 kabriolet (E30) 318 Baur TC kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1983.09 - 1988.06) GATES
Silnik CHAMPION Bmw 3 kabriolet (E30) 318 Baur TC kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1983.09 - 1988.06) CHAMPION
Silnik GOETZE ENGINE Bmw 3 kabriolet (E30) 318 Baur TC kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1983.09 - 1988.06) GOETZE ENGINE
Silnik KAMOKA Bmw 3 kabriolet (E30) 318 Baur TC kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1983.09 - 1988.06) KAMOKA
Silnik ABAKUS Bmw 3 kabriolet (E30) 318 Baur TC kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1983.09 - 1988.06) ABAKUS
Silnik AE Bmw 3 kabriolet (E30) 318 Baur TC kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1983.09 - 1988.06) AE
Silnik AJUSA Bmw 3 kabriolet (E30) 318 Baur TC kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1983.09 - 1988.06) AJUSA
Silnik BGA Bmw 3 kabriolet (E30) 318 Baur TC kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1983.09 - 1988.06) BGA
Silnik BLUE PRINT Bmw 3 kabriolet (E30) 318 Baur TC kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1983.09 - 1988.06) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Bmw 3 kabriolet (E30) 318 Baur TC kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1983.09 - 1988.06) BORG & BECK
Silnik CLEAN FILTERS Bmw 3 kabriolet (E30) 318 Baur TC kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1983.09 - 1988.06) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Bmw 3 kabriolet (E30) 318 Baur TC kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1983.09 - 1988.06) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Bmw 3 kabriolet (E30) 318 Baur TC kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1983.09 - 1988.06) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Bmw 3 kabriolet (E30) 318 Baur TC kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1983.09 - 1988.06) COOPERSFIAAM
Silnik DIEDERICHS Bmw 3 kabriolet (E30) 318 Baur TC kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1983.09 - 1988.06) DIEDERICHS
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Bmw 3 kabriolet (E30) 318 Baur TC kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1983.09 - 1988.06) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DYS Bmw 3 kabriolet (E30) 318 Baur TC kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1983.09 - 1988.06) DYS
Silnik ELWIS ROYAL Bmw 3 kabriolet (E30) 318 Baur TC kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1983.09 - 1988.06) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Bmw 3 kabriolet (E30) 318 Baur TC kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1983.09 - 1988.06) ENERGY
Silnik ERA Bmw 3 kabriolet (E30) 318 Baur TC kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1983.09 - 1988.06) ERA
Silnik ET ENGINETEAM Bmw 3 kabriolet (E30) 318 Baur TC kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1983.09 - 1988.06) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Bmw 3 kabriolet (E30) 318 Baur TC kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1983.09 - 1988.06) EUROL
Silnik EUROREPAR Bmw 3 kabriolet (E30) 318 Baur TC kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1983.09 - 1988.06) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Bmw 3 kabriolet (E30) 318 Baur TC kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1983.09 - 1988.06) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Bmw 3 kabriolet (E30) 318 Baur TC kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1983.09 - 1988.06) FRAM
Silnik GLASER Bmw 3 kabriolet (E30) 318 Baur TC kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1983.09 - 1988.06) GLASER
Silnik GLYCO Bmw 3 kabriolet (E30) 318 Baur TC kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1983.09 - 1988.06) GLYCO
Silnik GOETZE Bmw 3 kabriolet (E30) 318 Baur TC kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1983.09 - 1988.06) GOETZE
Silnik HART Bmw 3 kabriolet (E30) 318 Baur TC kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1983.09 - 1988.06) HART
Silnik HELLA Bmw 3 kabriolet (E30) 318 Baur TC kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1983.09 - 1988.06) HELLA
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 3 kabriolet (E30) 318 Baur TC kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1983.09 - 1988.06) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik KAWE Bmw 3 kabriolet (E30) 318 Baur TC kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1983.09 - 1988.06) KAWE
Silnik KNECHT Bmw 3 kabriolet (E30) 318 Baur TC kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1983.09 - 1988.06) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Bmw 3 kabriolet (E30) 318 Baur TC kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1983.09 - 1988.06) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAHLE Bmw 3 kabriolet (E30) 318 Baur TC kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1983.09 - 1988.06) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Bmw 3 kabriolet (E30) 318 Baur TC kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1983.09 - 1988.06) MANN-FILTER
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Bmw 3 kabriolet (E30) 318 Baur TC kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1983.09 - 1988.06) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Bmw 3 kabriolet (E30) 318 Baur TC kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1983.09 - 1988.06) MAXGEAR
Silnik MOTORAD Bmw 3 kabriolet (E30) 318 Baur TC kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1983.09 - 1988.06) MOTORAD
Silnik NPS Bmw 3 kabriolet (E30) 318 Baur TC kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1983.09 - 1988.06) NPS
Silnik OEM Bmw 3 kabriolet (E30) 318 Baur TC kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1983.09 - 1988.06) OEM
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Bmw 3 kabriolet (E30) 318 Baur TC kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1983.09 - 1988.06) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Bmw 3 kabriolet (E30) 318 Baur TC kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1983.09 - 1988.06) PAYEN
Silnik PZL FILTERS Bmw 3 kabriolet (E30) 318 Baur TC kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1983.09 - 1988.06) PZL FILTERS
Silnik QFIX Bmw 3 kabriolet (E30) 318 Baur TC kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1983.09 - 1988.06) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Bmw 3 kabriolet (E30) 318 Baur TC kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1983.09 - 1988.06) QUINTON HAZELL
Silnik TRISCAN Bmw 3 kabriolet (E30) 318 Baur TC kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1983.09 - 1988.06) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Bmw 3 kabriolet (E30) 318 Baur TC kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1983.09 - 1988.06) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Bmw 3 kabriolet (E30) 318 Baur TC kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1983.09 - 1988.06) UFI
Silnik VAICO Bmw 3 kabriolet (E30) 318 Baur TC kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1983.09 - 1988.06) VAICO
Silnik VEMO Bmw 3 kabriolet (E30) 318 Baur TC kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1983.09 - 1988.06) VEMO
Silnik WIX FILTERS Bmw 3 kabriolet (E30) 318 Baur TC kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1983.09 - 1988.06) WIX FILTERS
Producent:CHAMPION

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CHAMPION
5.0 (13 ocen)
Kod produktu:
CAF100527P
dostępny
5.0 (13 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
CAF100527P
Jednostka:
sztuka
Długość [mm]: 255
Szerokość [mm]: 150
Wysokość [mm]: 57
Rodzaj połączenia: Pudełko
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Długożć opakowania [cm]: 27,3
Szerokość opakowania [cm]: 17,4
Wysokość opakowania [cm]: 5,9
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 72,00 zł
30,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CHAMPION
5.0 (13 ocen)
Kod produktu:
CAF100155R
niedostępny
5.0 (13 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
CAF100155R
Jednostka:
sztuka
Wysokość [mm]: 51
Średnica wewnętrzna [mm]: 242
Średnica zewnętrzna [mm]: 315
Rodzaj połączenia: Pudełko
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Długożć opakowania [cm]: 32
Szerokość opakowania [cm]: 32
Wysokość opakowania [cm]: 5,4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 107,00 zł
52,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze