Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik GOETZE ENGINE do Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) FEBI BILSTEIN
Silnik FEBEST Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) FEBEST
Silnik BOSCH Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) BOSCH
Silnik SWAG Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) SWAG
Silnik KAMOKA Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) KAMOKA
Silnik CORTECO Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) CORTECO
Silnik FA1 Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) FA1
Silnik GATES Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) GATES
Silnik AJUSA Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) AJUSA
Silnik CHAMPION Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) CHAMPION
Silnik MAHLE Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) MAHLE
Silnik PURFLUX Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) PURFLUX
Silnik VEMO Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) VEMO
Silnik AE Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) AE
Silnik BGA Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) BGA
Silnik BLUE PRINT Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) BLUE PRINT
Silnik COMLINE Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) COOPERSFIAAM
Silnik DIEDERICHS Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) DIEDERICHS
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ENERGY Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) ENERGY
Silnik ESEN SKV Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) ESEN SKV
Silnik EUROL Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) EUROL
Silnik EUROREPAR Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) FRAM
Silnik FRECCIA Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) FRECCIA
Silnik GLYCO Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) GOETZE
Silnik HART Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) HART
Silnik HELLA Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) HELLA
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IPARTS Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) IPARTS
Silnik IPSA Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) IPSA
Silnik JC PREMIUM Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) JC PREMIUM
Silnik JP GROUP Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) JP GROUP
Silnik KNECHT Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik LUCAS Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) MAPCO
Silnik MAXGEAR Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) MAXGEAR
Silnik MEYLE Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) MEYLE
Silnik MOBILETRON Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) MOBILETRON
Silnik NE Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) NE
Silnik NPS Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) NPS
Silnik OEM Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) OEM
Silnik OPTIMAL Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) PAYEN
Silnik PIERBURG Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) PIERBURG
Silnik PURRO Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) PURRO
Silnik QFIX Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) QUINTON HAZELL
Silnik SKF Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) SKF
Silnik TEDGUM Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) TEDGUM
Silnik TRISCAN Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VAICO Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) VAICO
Silnik VIKA Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) VIKA
Producent:GOETZE ENGINE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GOETZE ENGINE
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
08-704200-00
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GOETZE ENGINE
Kod:
08-704200-00
Jednostka:
szt
Średnica cylindra [mm]:  84,00
Numer komponentu:  1.5mm 001IF CR P KV1
Numer komponentu:  1.5mm 026 P GOE13
Numer komponentu:  2.0mm 712 CR ST
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 159,00 zł
77,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
GOETZE ENGINE
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
08-704207-00
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GOETZE ENGINE
Kod:
08-704207-00
Jednostka:
KPL
Średnica cylindra [mm]:  84,50
Numer komponentu:  1.5mm 001IF CR P KV1
Numer komponentu:  1.5mm 026 P GOE13
Numer komponentu:  2.0mm 712 CR ST
Nadwymiar [mm]:  0,50
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 169,00 zł
82,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze