Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CORTECO do Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i Baur TC kabriolet 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1990.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik KAMOKA Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i Baur TC kabriolet 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1990.06) KAMOKA
Silnik FEBEST Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i Baur TC kabriolet 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1990.06) FEBEST
Silnik FEBI BILSTEIN Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i Baur TC kabriolet 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1990.06) FEBI BILSTEIN
Silnik SWAG Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i Baur TC kabriolet 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1990.06) SWAG
Silnik PURFLUX Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i Baur TC kabriolet 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1990.06) PURFLUX
Silnik VICTOR REINZ Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i Baur TC kabriolet 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1990.06) VICTOR REINZ
Silnik CORTECO Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i Baur TC kabriolet 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1990.06) CORTECO
Silnik MANN-FILTER Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i Baur TC kabriolet 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1990.06) MANN-FILTER
Silnik COMLINE Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i Baur TC kabriolet 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1990.06) COMLINE
Silnik FILTRON Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i Baur TC kabriolet 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1990.06) FILTRON
Silnik GATES Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i Baur TC kabriolet 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1990.06) GATES
Silnik AJUSA Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i Baur TC kabriolet 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1990.06) AJUSA
Silnik CHAMPION Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i Baur TC kabriolet 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1990.06) CHAMPION
Silnik GOETZE ENGINE Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i Baur TC kabriolet 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1990.06) GOETZE ENGINE
Silnik PZL FILTERS Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i Baur TC kabriolet 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1990.06) PZL FILTERS
Silnik ABAKUS Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i Baur TC kabriolet 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1990.06) ABAKUS
Silnik AE Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i Baur TC kabriolet 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1990.06) AE
Silnik BGA Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i Baur TC kabriolet 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1990.06) BGA
Silnik BLUE PRINT Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i Baur TC kabriolet 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1990.06) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i Baur TC kabriolet 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1990.06) BORG & BECK
Silnik CLEAN FILTERS Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i Baur TC kabriolet 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1990.06) CLEAN FILTERS
Silnik CONTINENTAL Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i Baur TC kabriolet 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1990.06) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i Baur TC kabriolet 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1990.06) COOPERSFIAAM
Silnik DIEDERICHS Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i Baur TC kabriolet 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1990.06) DIEDERICHS
Silnik DR!VE+ Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i Baur TC kabriolet 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1990.06) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i Baur TC kabriolet 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1990.06) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DYS Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i Baur TC kabriolet 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1990.06) DYS
Silnik ELRING Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i Baur TC kabriolet 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1990.06) ELRING
Silnik ENERGY Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i Baur TC kabriolet 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1990.06) ENERGY
Silnik ET ENGINETEAM Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i Baur TC kabriolet 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1990.06) ET ENGINETEAM
Silnik EUROREPAR Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i Baur TC kabriolet 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1990.06) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i Baur TC kabriolet 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1990.06) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i Baur TC kabriolet 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1990.06) FRAM
Silnik GLASER Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i Baur TC kabriolet 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1990.06) GLASER
Silnik GLYCO Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i Baur TC kabriolet 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1990.06) GLYCO
Silnik GOETZE Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i Baur TC kabriolet 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1990.06) GOETZE
Silnik HART Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i Baur TC kabriolet 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1990.06) HART
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i Baur TC kabriolet 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1990.06) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik KAWE Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i Baur TC kabriolet 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1990.06) KAWE
Silnik KNECHT Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i Baur TC kabriolet 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1990.06) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i Baur TC kabriolet 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1990.06) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAHLE Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i Baur TC kabriolet 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1990.06) MAHLE
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i Baur TC kabriolet 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1990.06) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i Baur TC kabriolet 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1990.06) MAXGEAR
Silnik MOTORAD Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i Baur TC kabriolet 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1990.06) MOTORAD
Silnik NPS Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i Baur TC kabriolet 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1990.06) NPS
Silnik OEM Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i Baur TC kabriolet 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1990.06) OEM
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i Baur TC kabriolet 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1990.06) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i Baur TC kabriolet 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1990.06) PAYEN
Silnik QFIX Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i Baur TC kabriolet 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1990.06) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i Baur TC kabriolet 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1990.06) QUINTON HAZELL
Silnik TRISCAN Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i Baur TC kabriolet 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1990.06) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i Baur TC kabriolet 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1990.06) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i Baur TC kabriolet 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1990.06) UFI
Silnik VAICO Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i Baur TC kabriolet 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1990.06) VAICO
Silnik VALEO Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i Baur TC kabriolet 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1990.06) VALEO
Silnik VEMO Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i Baur TC kabriolet 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1990.06) VEMO
Silnik WIX FILTERS Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i Baur TC kabriolet 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1990.06) WIX FILTERS
Producent:CORTECO

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CORTECO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
49472013
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CORTECO
Kod:
49472013
Jednostka:
sztuka
Dla numeru OE: 195100157000
Średnica wewnętrzna [mm]: 8
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 10,8
Średnica zewnętrzna 2 [mm]: 14,2
Wysokość 1 [mm]: 10
Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 10,00 zł
3,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CORTECO
4.5 (2 ocen)
Kod produktu:
12013416B
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.5 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CORTECO
Kod:
12013416B
Jednostka:
sztuka
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 35
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 55
Wysokość 1 [mm]: 12
Materiał: ACM (poliakryl-kauczuk)
Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny
Ochrona przeciwpyłowa: Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Lokalizacja w aucie: Od strony czołowej
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 39,00 zł
14,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

CORTECO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
19018251
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CORTECO
Kod:
19018251
Jednostka:
komplet
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 8
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 10,8
Średnica zewnętrzna 2 [mm]: 14,2
Wysokość 1 [mm]: 10
Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
Liczba zaworów: 8
Dla numeru OE: 60800321
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 53,00 zł
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CORTECO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
12014584
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CORTECO
Kod:
12014584
Jednostka:
sztuka
Średnica wewnętrzna [mm]: 8
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 10,8
Średnica zewnętrzna 2 [mm]: 14,2
Wysokość 1 [mm]: 10
Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
Dla numeru OE: 195100157000
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 13,00 zł
4,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze