Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik AE do Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) ELRING
Silnik FEBEST Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) FEBEST
Silnik BOSCH Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) BOSCH
Silnik VICTOR REINZ Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) VICTOR REINZ
Silnik FA1 Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) FA1
Silnik CORTECO Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) CORTECO
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik FILTRON Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) FILTRON
Silnik JP GROUP Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) JP GROUP
Silnik MAXGEAR Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) MAXGEAR
Silnik VEMO Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) VEMO
Silnik AE Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) AE
Silnik AJUSA Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) AKRON-MALÒ
Silnik BGA Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) BGA
Silnik BLIC Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) BLIC
Silnik BORG & BECK Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) BORG & BECK
Silnik CASTROL Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) CASTROL
Silnik CHAMPION Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) CONTINENTAL
Silnik DAYCO Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) DAYCO
Silnik DIEDERICHS Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) DIEDERICHS
Silnik DR!VE+ Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DT SPARE PARTS Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) DT SPARE PARTS
Silnik ELWIS ROYAL Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) ELWIS ROYAL
Silnik EUROL Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) EUROL
Silnik EUROREPAR Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) EUROREPAR
Silnik FAE Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) FAE
Silnik FAI AUTOPARTS Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) FAI AUTOPARTS
Silnik FLENNOR Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) FLENNOR
Silnik GATES Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) GATES
Silnik GLASER Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) GOETZE
Silnik HART Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) HART
Silnik HELLA Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) HELLA
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik KNECHT Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) KOLBENSCHMIDT
Silnik LIQUI MOLY Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) LIQUI MOLY
Silnik MAHLE Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) MANN-FILTER
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik METELLI Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) METELLI
Silnik MOBILETRON Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) MOBILETRON
Silnik MOTUL Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) MOTUL
Silnik NPS Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) NPS
Silnik OEM Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) OEM
Silnik OPTIMAL Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) OPTIMAL
Silnik PAYEN Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) PAYEN
Silnik PZL FILTERS Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) PZL FILTERS
Silnik QFIX Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) RAVENOL
Silnik SNR Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) SNR
Silnik SOFIMA Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) SOFIMA
Silnik TRISCAN Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) UFI
Silnik VAICO Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) VAICO
Silnik VALEO Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) VALEO
Silnik VALVOLINE Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) VALVOLINE
Silnik WALKER PRODUCTS Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) WIX FILTERS
Producent:AE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V94275
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AE
Kod:
V94275
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  121,40
Materiał:  Bimetal
Materiał:  Stal chromowo-manganowo-niklowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Trzonek zaworu chromowany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Gniazdo zaworowe pokryte warstwą stellitu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Końcówka trzonka zaworu hartowana
Średnica zaworu [mm]:  36,950
Średnica trzonka zaworu [mm]:  7,00
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45
Materiał trzonka zaworu:  Stal chromowo-krzemowa
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 276,00 zł
141,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
AE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V94276
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AE
Kod:
V94276
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  123,80
Materiał:  Bimetal
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Trzonek zaworu chromowany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Gniazdo zaworowe pokryte warstwą stellitu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Końcówka trzonka zaworu hartowana
Średnica zaworu [mm]:  31,950
Średnica trzonka zaworu [mm]:  7,00
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45
Materiał grzybka zaworu:  Nimonic-pokrycie materiału
Materiał trzonka zaworu:  Stal chromowo-krzemowa
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 372,00 zł
190,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze