Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik QUINTON HAZELL do Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) ELRING
Silnik FEBEST Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) FEBEST
Silnik BOSCH Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) BOSCH
Silnik VICTOR REINZ Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) VICTOR REINZ
Silnik FA1 Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) FA1
Silnik CORTECO Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) CORTECO
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik FILTRON Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) FILTRON
Silnik JP GROUP Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) JP GROUP
Silnik MAXGEAR Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) MAXGEAR
Silnik VEMO Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) VEMO
Silnik AE Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) AE
Silnik AJUSA Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) AKRON-MALÒ
Silnik BGA Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) BGA
Silnik BLIC Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) BLIC
Silnik BORG & BECK Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) BORG & BECK
Silnik CASTROL Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) CASTROL
Silnik CHAMPION Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) CONTINENTAL
Silnik DIEDERICHS Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) DIEDERICHS
Silnik DR!VE+ Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DT SPARE PARTS Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) DT SPARE PARTS
Silnik ELWIS ROYAL Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) ELWIS ROYAL
Silnik EUROL Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) EUROL
Silnik EUROREPAR Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) EUROREPAR
Silnik FAE Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) FAE
Silnik FAI AUTOPARTS Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) FAI AUTOPARTS
Silnik FLENNOR Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) FLENNOR
Silnik GATES Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) GATES
Silnik GLASER Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) GOETZE
Silnik HART Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) HART
Silnik HELLA Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) HELLA
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik KNECHT Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) KOLBENSCHMIDT
Silnik LIQUI MOLY Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) LIQUI MOLY
Silnik MAHLE Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) MANN-FILTER
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik METELLI Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) METELLI
Silnik METZGER Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) METZGER
Silnik MOBILETRON Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) MOBILETRON
Silnik MOTUL Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) MOTUL
Silnik NPS Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) NPS
Silnik OEM Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) OEM
Silnik OPTIMAL Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) OPTIMAL
Silnik PAYEN Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) PAYEN
Silnik PZL FILTERS Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) PZL FILTERS
Silnik QFIX Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) RAVENOL
Silnik SNR Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) SNR
Silnik SOFIMA Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) SOFIMA
Silnik TRISCAN Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) UFI
Silnik VAICO Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) VAICO
Silnik VALEO Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) VALEO
Silnik VALVOLINE Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) VALVOLINE
Silnik WALKER PRODUCTS Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1988.06 - 1989.07) WIX FILTERS
Producent:QUINTON HAZELL

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
QUINTON HAZELL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
QFL0233
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
QUINTON HAZELL
Kod:
QFL0233
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
Rodzaj zaworu: Zawór ograniczający cisnienie
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 71,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 62,5
Wysokość [mm]: 96,5
Wymiar gwintu: UNF 3/4''-16
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 70,00 zł
25,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
QUINTON HAZELL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
QFA0879
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
QUINTON HAZELL
Kod:
QFA0879
Jednostka:
sztuka
Rodzaj koprusu: Obudowa metalowa
Kształt: Kanciasty
Szerokość [mm]: 183
Wysokość [mm]: 40,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 86,00 zł
36,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze