Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FA1 do Bmw 5 (E12) 520 i/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1976.09 - 1978.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Bmw 5 (E12) 520 i/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1976.09 - 1978.07) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Bmw 5 (E12) 520 i/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1976.09 - 1978.07) VICTOR REINZ
Silnik KNECHT Bmw 5 (E12) 520 i/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1976.09 - 1978.07) KNECHT
Silnik PURFLUX Bmw 5 (E12) 520 i/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1976.09 - 1978.07) PURFLUX
Silnik FA1 Bmw 5 (E12) 520 i/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1976.09 - 1978.07) FA1
Silnik MAHLE Bmw 5 (E12) 520 i/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1976.09 - 1978.07) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Bmw 5 (E12) 520 i/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1976.09 - 1978.07) MANN-FILTER
Silnik COMLINE Bmw 5 (E12) 520 i/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1976.09 - 1978.07) COMLINE
Silnik FEBI BILSTEIN Bmw 5 (E12) 520 i/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1976.09 - 1978.07) FEBI BILSTEIN
Silnik GATES Bmw 5 (E12) 520 i/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1976.09 - 1978.07) GATES
Silnik BOSCH Bmw 5 (E12) 520 i/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1976.09 - 1978.07) BOSCH
Silnik CHAMPION Bmw 5 (E12) 520 i/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1976.09 - 1978.07) CHAMPION
Silnik FILTRON Bmw 5 (E12) 520 i/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1976.09 - 1978.07) FILTRON
Silnik PZL FILTERS Bmw 5 (E12) 520 i/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1976.09 - 1978.07) PZL FILTERS
Silnik AE Bmw 5 (E12) 520 i/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1976.09 - 1978.07) AE
Silnik AJUSA Bmw 5 (E12) 520 i/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1976.09 - 1978.07) AJUSA
Silnik BGA Bmw 5 (E12) 520 i/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1976.09 - 1978.07) BGA
Silnik BORG & BECK Bmw 5 (E12) 520 i/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1976.09 - 1978.07) BORG & BECK
Silnik CLEAN FILTERS Bmw 5 (E12) 520 i/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1976.09 - 1978.07) CLEAN FILTERS
Silnik COOPERSFIAAM Bmw 5 (E12) 520 i/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1976.09 - 1978.07) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Bmw 5 (E12) 520 i/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1976.09 - 1978.07) CORTECO
Silnik DELPHI Bmw 5 (E12) 520 i/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1976.09 - 1978.07) DELPHI
Silnik DR!VE+ Bmw 5 (E12) 520 i/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1976.09 - 1978.07) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Bmw 5 (E12) 520 i/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1976.09 - 1978.07) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik FAI AUTOPARTS Bmw 5 (E12) 520 i/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1976.09 - 1978.07) FAI AUTOPARTS
Silnik GLASER Bmw 5 (E12) 520 i/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1976.09 - 1978.07) GLASER
Silnik GLYCO Bmw 5 (E12) 520 i/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1976.09 - 1978.07) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Bmw 5 (E12) 520 i/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1976.09 - 1978.07) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Bmw 5 (E12) 520 i/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1976.09 - 1978.07) GOETZE
Silnik HART Bmw 5 (E12) 520 i/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1976.09 - 1978.07) HART
Silnik IPARTS Bmw 5 (E12) 520 i/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1976.09 - 1978.07) IPARTS
Silnik IPSA Bmw 5 (E12) 520 i/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1976.09 - 1978.07) IPSA
Silnik KAWE Bmw 5 (E12) 520 i/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1976.09 - 1978.07) KAWE
Silnik KOLBENSCHMIDT Bmw 5 (E12) 520 i/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1976.09 - 1978.07) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAXGEAR Bmw 5 (E12) 520 i/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1976.09 - 1978.07) MAXGEAR
Silnik MOTORAD Bmw 5 (E12) 520 i/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1976.09 - 1978.07) MOTORAD
Silnik OEM Bmw 5 (E12) 520 i/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1976.09 - 1978.07) OEM
Silnik PAYEN Bmw 5 (E12) 520 i/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1976.09 - 1978.07) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Bmw 5 (E12) 520 i/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1976.09 - 1978.07) QUINTON HAZELL
Silnik SWAG Bmw 5 (E12) 520 i/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1976.09 - 1978.07) SWAG
Silnik TRISCAN Bmw 5 (E12) 520 i/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1976.09 - 1978.07) TRISCAN
Silnik VAICO Bmw 5 (E12) 520 i/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1976.09 - 1978.07) VAICO
Silnik VEMO Bmw 5 (E12) 520 i/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1976.09 - 1978.07) VEMO
Silnik WIX FILTERS Bmw 5 (E12) 520 i/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1976.09 - 1978.07) WIX FILTERS
Producent:FA1

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
768.920.001
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
768.920.001
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M12x1,5
Długość [mm]:  18
Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu):  310.980.100
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 26,00 zł
8,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
768.920.011
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
768.920.011
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M12x1,5
Długość [mm]:  18
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 34,00 zł
12,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
410-023
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
410-023
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Głowica cylindra
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 39,00 zł
14,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze