Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KNECHT do Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) ELRING
Silnik FEBEST Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) FEBEST
Silnik VICTOR REINZ Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) VICTOR REINZ
Silnik EUROREPAR Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) EUROREPAR
Silnik KNECHT Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) KNECHT
Silnik PURFLUX Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) PURFLUX
Silnik BOSCH Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) BOSCH
Silnik EPS Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) EPS
Silnik FA1 Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) FA1
Silnik MANN-FILTER Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) MANN-FILTER
Silnik CONTINENTAL CTAM Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) CONTINENTAL CTAM
Silnik FILTRON Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) FILTRON
Silnik MAHLE Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) MAHLE
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik CHAMPION Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) CHAMPION
Silnik COMLINE Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) COMLINE
Silnik CORTECO Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) CORTECO
Silnik FACET Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) FACET
Silnik INA Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) INA
Silnik MAGNETI MARELLI Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) MAGNETI MARELLI
Silnik PZL FILTERS Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) PZL FILTERS
Silnik AJUSA Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) AJUSA
Silnik ASHIKA Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) ASHIKA
Silnik DELPHI Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) DELPHI
Silnik ERA Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) ERA
Silnik NRF Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) NRF
Silnik OPTIMA Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) OPTIMA
Silnik UFI Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) UFI
Silnik AE Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) AE
Silnik AKRON-MALÒ Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) ALCO FILTER
Silnik BIRTH Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) BIRTH
Silnik BORG & BECK Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) BORG & BECK
Silnik CLEAN FILTERS Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) CLEAN FILTERS
Silnik CONTINENTAL Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) COOPERSFIAAM
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DT SPARE PARTS Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) DT SPARE PARTS
Silnik EFI AUTOMOTIVE Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ELWIS ROYAL Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) ELWIS ROYAL
Silnik ESEN SKV Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) ESEN SKV
Silnik EUROL Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) EUROL
Silnik FAE Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) FAE
Silnik FAI AUTOPARTS Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) FAST
Silnik FRAM Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) FRAM
Silnik FRECCIA Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) FRECCIA
Silnik GATES Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) GATES
Silnik GLASER Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) GLASER
Silnik GLYCO Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) GOETZE
Silnik HART Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) HART
Silnik HELLA Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) HELLA
Silnik HENGST FILTER Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) HENGST FILTER
Silnik HEPU Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) HOFFER
Silnik IJS GROUP Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) IJS GROUP
Silnik IMASAF Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) IMASAF
Silnik INTERVALVES Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) INTERVALVES
Silnik IPARTS Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) IPARTS
Silnik IPD Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) IPD
Silnik IPSA Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) IPSA
Silnik JAPANPARTS Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) JAPKO
Silnik JP GROUP Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) KAVO PARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik KW Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) KW
Silnik LIQUI MOLY Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) LUCAS
Silnik MAPCO Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) METZGER
Silnik MEYLE Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) MEYLE
Silnik MISFAT Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) MISFAT
Silnik MOBILETRON Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) MOBILETRON
Silnik MULLER FILTER Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) MULLER FILTER
Silnik NPS Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) NPS
Silnik OCAP Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) OCAP
Silnik OEM Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) OEM
Silnik OPTIBELT Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) PAYEN
Silnik PIERBURG Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) PIERBURG
Silnik PURRO Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) PURRO
Silnik QFIX Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) RUVILLE
Silnik SIDAT Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) SIDAT
Silnik SKF Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) SKF
Silnik SOFIMA Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) SOFIMA
Silnik TRISCAN Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) TRISCAN
Silnik VAICO Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) VAICO
Silnik VALEO Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) VALEO
Silnik VEMA Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) VEMA
Silnik VEMO Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) WIX FILTERS
Producent:KNECHT

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KNECHT
4.9 (38 ocen)
Kod produktu:
OC 47 OF
dostępny
4.9 (38 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
OC 47 OF
Jednostka:
szt
Szerokość opakowania [cm]:  7,80
Długożć opakowania [cm]:  5,8
Ciężar netto [g]:  365,0
Wysokość opakowania [cm]:  12,00
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica [mm]:  76,0
Wysokość [mm]:  120
Gwintowana złączka:  3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm]:  71,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  62,0
Moment dokrecenia [Nm]:  20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Rodzaj zaworu:  Zawór przepływowy
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 56,00 zł
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KNECHT
4.9 (38 ocen)
Kod produktu:
OC 47
dostępny
4.9 (38 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
OC 47
Jednostka:
szt
Długożć opakowania [cm]:  7,9
Szerokość opakowania [cm]:  7,85
Ciężar netto [g]:  358,0
Wysokość opakowania [cm]:  12,00
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica [mm]:  76,0
Wysokość [mm]:  120
Gwintowana złączka:  3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm]:  71,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  62,0
Moment dokrecenia [Nm]:  20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Rodzaj zaworu:  Zawór przepływowy
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 62,00 zł
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KNECHT
5.0 (23 ocen)
Kod produktu:
LX 105
dostępny
5.0 (23 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
LX 105
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  256
Wysokość 1 [mm]:  57
Długość całkowita [mm]:  256,0
Długość 1 [mm]:  256,0
Szerokość [mm]:  150
Ciężar netto [g]:  196,0
Materiał uszczelnienia:  Pianka/pianka twarda
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 117,00 zł
57,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KNECHT
4.9 (38 ocen)
Kod produktu:
OC 49
niedostępny
4.9 (38 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
OC 49
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica [mm]:  76,0
Wysokość [mm]:  120
Gwintowana złączka:  3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm]:  72,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  62,0
Moment dokrecenia [Nm]:  20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Rodzaj zaworu:  Zawór przepływowy
Wysokość opakowania [cm]:  12,00
Ciężar netto [g]:  355,0
Szerokość opakowania [cm]:  7,85
Długożć opakowania [cm]:  7,9
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 77,00 zł
32,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze