Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FEBEST do Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FEBEST Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) FEBEST
Silnik MOTUL Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) MOTUL
Silnik FILTRON Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) FILTRON
Silnik BOSCH Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) BOSCH
Silnik MANN-FILTER Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik MAHLE Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) MAHLE
Silnik PURFLUX Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) PURFLUX
Silnik HENGST FILTER Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik KNECHT Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) KNECHT
Silnik VALEO Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) VALEO
Silnik AJUSA Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) AJUSA
Silnik AMC FILTER Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) AMC FILTER
Silnik COMLINE Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL/VDO Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Silnik COOPERSFIAAM Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) DELPHI
Silnik DR!VE+ Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) DR!VE+
Silnik ELRING Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) ELRING
Silnik EPS Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) EPS
Silnik EUROL Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) EUROL
Silnik FACET Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) FACET
Silnik FEBI BILSTEIN Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FRAM Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) FRAM
Silnik GK Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) GK
Silnik HELLA Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) HELLA
Silnik HEPU Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik KAMOKA Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) KAMOKA
Silnik KW Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) KW
Silnik METZGER Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) METZGER
Silnik QFIX Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik SWAG Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VAN WEZEL Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik WIX FILTERS Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:FEBEST

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBEST
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
MCP-003
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
MCP-003
Jednostka:
sztuka
Średnica wewnętrzna [mm]: 3,5
Lokalizacja w aucie: Od szyny cisnieniowej do wtryskiwacza
Ciężar [kg]: 0,0012
Średnica zewnętrzna [mm]: 14,4
Oznaczenie koloru: Niebieski
Oznaczenie koloru: Czarny
Wysokość opakowania [cm]: 2,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 29,00 zł
9,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

FEBEST
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
MCP-003-PCS2
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
MCP-003-PCS2
Jednostka:
sztuka
Ciężar [kg]: 0,003
Ilość: 2
Długożć opakowania [cm]: 10,0
Szerokość opakowania [cm]: 10,0
Wysokość opakowania [cm]: 2,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 45,00 zł
16,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

FEBEST
0 (0 ocen)
Kod produktu:
88430-121615C
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
88430-121615C
Jednostka:
sztuka
Grubość [mm]: 1,5
Średnica wewnętrzna [mm]: 12
Średnica zewnętrzna [mm]: 16
Długożć opakowania [cm]: 6,0
Szerokość opakowania [cm]: 10,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 16,00 zł
5,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze