Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MOTUL do Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FEBEST Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) FEBEST
Silnik MOTUL Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) MOTUL
Silnik FILTRON Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) FILTRON
Silnik BOSCH Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) BOSCH
Silnik MANN-FILTER Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik MAHLE Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) MAHLE
Silnik PURFLUX Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) PURFLUX
Silnik HENGST FILTER Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik KNECHT Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) KNECHT
Silnik VALEO Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) VALEO
Silnik AJUSA Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) AJUSA
Silnik AMC FILTER Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) AMC FILTER
Silnik COMLINE Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL/VDO Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Silnik COOPERSFIAAM Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) DELPHI
Silnik DR!VE+ Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) DR!VE+
Silnik ELRING Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) ELRING
Silnik EPS Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) EPS
Silnik EUROL Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) EUROL
Silnik FACET Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) FACET
Silnik FEBI BILSTEIN Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FRAM Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) FRAM
Silnik GK Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) GK
Silnik HELLA Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) HELLA
Silnik HEPU Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik KAMOKA Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) KAMOKA
Silnik KW Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) KW
Silnik METZGER Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) METZGER
Silnik QFIX Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik SWAG Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VAN WEZEL Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik WIX FILTERS Bmw X5 (G05, F95) 40 i Mild-Hybrid xDrive SUV 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:MOTUL

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MOTUL
4.8 (46 ocen)
Kod produktu:
108862
dostępny
4.8 (46 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOTUL
Kod:
108862
Jednostka:
sztuka
Klasa lepkości wg SAE: 0W-20
Klasa lepkości SAE: SAE J 300
Specyfikacja wg ACEA: C5
Specyfikacja wg ILSAC: GF-6A
Specyfikacja: C6
Specyfikacja: API PERFORMANCE SP
Dopuszczenie przez producenta: MB-Freigabe 229.71
Dopuszczenie przez producenta: MB-Freigabe 229.72
Dopuszczenie przez producenta: BMW LL-17 FE+
Dopuszczenie przez producenta: JAGUAR STJLR.03.5006
Dopuszczenie przez producenta: OV 040 1547 - A20
Zalecenie producenta oleju: FIAT 9.55535-DSX
Zalecenie producenta oleju: FIAT 9.55535-GSX
Zalecenie producenta oleju: FORD WSS-M2C947-B1
Zalecenie producenta oleju: FORD WSS-M2C962-A1
Zalecenie producenta oleju: CHRYSLER MS 12145
Seria: 8100
Pojemność: 5
Klasa lepkości: 0W20
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 443,00 zł
233,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MOTUL
4.8 (46 ocen)
Kod produktu:
17010
niedostępny
4.8 (46 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOTUL
Kod:
17010
Jednostka:
sztuka
Dopuszczenie przez producenta: WSS-M2C950-A
Klasa lepkości SAE: SAE J 300
Specyfikacja wg ACEA: C2
Specyfikacja wg ILSAC: GF-6A
Specyfikacja: API SERVICE SP-RC
Dopuszczenie przez producenta: FORD WSS-M2C950-A
Dopuszczenie przez producenta: BMW LL-12 FE
Zalecenie producenta oleju: CHRYSLER MS 90047
Zalecenie producenta oleju: FIAT 9.55535-DS1
Zalecenie producenta oleju: FIAT 9.55535-GS1
Zalecenie producenta oleju: MB 227.61
Zalecenie producenta oleju: MB-Freigabe 229.61
Zalecenie producenta oleju: CHRYSLER MS 13340
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 875,00 zł
500,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MOTUL
4.8 (46 ocen)
Kod produktu:
17011
niedostępny
4.8 (46 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOTUL
Kod:
17011
Jednostka:
sztuka
Klasa lepkości wg SAE: 0W-20
Klasa lepkości SAE: SAE J 300
Specyfikacja wg ACEA: C5
Specyfikacja wg ILSAC: GF-6A
Specyfikacja: C6
Specyfikacja: API PERFORMANCE SP
Dopuszczenie przez producenta: MB-Freigabe 229.71
Dopuszczenie przez producenta: MB-Freigabe 229.72
Dopuszczenie przez producenta: BMW LL-17 FE+
Dopuszczenie przez producenta: JAGUAR STJLR.03.5006
Dopuszczenie przez producenta: OV 040 1547 - A20
Zalecenie producenta oleju: FIAT 9.55535-DSX
Zalecenie producenta oleju: FIAT 9.55535-GSX
Zalecenie producenta oleju: FORD WSS-M2C947-B1
Zalecenie producenta oleju: FORD WSS-M2C962-A1
Zalecenie producenta oleju: CHRYSLER MS 12145
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 875,00 zł
500,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MOTUL
4.8 (46 ocen)
Kod produktu:
17012
niedostępny
4.8 (46 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOTUL
Kod:
17012
Dopuszczenie przez producenta: WSS-M2C950-A
Klasa lepkości SAE: SAE J 300
Specyfikacja wg ACEA: C2
Specyfikacja wg ILSAC: GF-6A
Specyfikacja: API SERVICE SP-RC
Dopuszczenie przez producenta: FORD WSS-M2C950-A
Dopuszczenie przez producenta: BMW LL-12 FE
Zalecenie producenta oleju: CHRYSLER MS 90047
Zalecenie producenta oleju: FIAT 9.55535-DS1
Zalecenie producenta oleju: FIAT 9.55535-GS1
Zalecenie producenta oleju: MB 227.61
Zalecenie producenta oleju: MB-Freigabe 229.61
Zalecenie producenta oleju: CHRYSLER MS 13340
Do 100 dni na zwrot
MOTUL
4.8 (46 ocen)
Kod produktu:
17014
niedostępny
4.8 (46 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOTUL
Kod:
17014
Specyfikacja: PERFORMANCE SP
Zalecenie producenta oleju: 9.55535-GSX
Klasa lepkości wg SAE: 0W-20
Dopuszczenie przez producenta: LL-17 FE+
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze