Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik LUK do Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05)

Silnik ELRING Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) ELRING
Silnik NTY Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) NTY
Silnik VALEO Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) VALEO
Silnik HENGST FILTER Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) HENGST FILTER
Silnik ESEN SKV Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) ESEN SKV
Silnik PIERBURG Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) PIERBURG
Silnik CORTECO Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) CORTECO
Silnik HART Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) HART
Silnik MEYLE Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) MEYLE
Silnik AJUSA Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) AJUSA
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik BREMI Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) BREMI
Silnik DAYCO Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) DAYCO
Silnik GOETZE ENGINE Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) GOETZE ENGINE
Silnik PAYEN Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) PAYEN
Silnik ABAKUS Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) ABAKUS
Silnik BGA Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) BGA
Silnik CHAMPION Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) CHAMPION
Silnik JAPKO Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) JAPKO
Silnik LIQUI MOLY Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) LIQUI MOLY
Silnik PURFLUX Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) PURFLUX
Silnik SNR Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) SNR
Silnik UFI Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) UFI
Silnik AISIN Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) AISIN
Silnik AKS DASIS Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) AKS DASIS
Silnik AMC Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) AMC
Silnik BIRTH Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) BIRTH
Silnik CALORSTAT BY VERNET Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) CALORSTAT BY VERNET
Silnik COOPERSFIAAM Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) COOPERSFIAAM
Silnik ENERGY Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) ENERGY
Silnik EUROL Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) EUROL
Silnik EUROREPAR Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) EUROREPAR
Silnik FAE Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) FAE
Silnik FRAM Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) FRAM
Silnik GLASER Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) GLASER
Silnik GLYCO Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) GLYCO
Silnik GOETZE Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) GOETZE
Silnik HELLA Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) HELLA
Silnik HOFFER Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) HOFFER
Silnik IPD Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) IPD
Silnik JP GROUP Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) JP GROUP
Silnik JPN Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) JPN
Silnik KAVO PARTS Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) KAVO PARTS
Silnik KAWE Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) KAWE
Silnik KING Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) KING
Silnik LUCAS Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) LUCAS
Silnik LUK Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) LUK
Silnik MAPCO Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) MAPCO
Silnik MAXGEAR Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) METELLI
Silnik METZGER Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) METZGER
Silnik MITSUBOSHI Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) MITSUBOSHI
Silnik MOBILETRON Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) MOBILETRON
Silnik MOTUL Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) MOTUL
Silnik NE Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) NE
Silnik NPS Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) NPS
Silnik OEM Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) OEM
Silnik OPTIMAL Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) OPTIMAL
Silnik QUINTON HAZELL Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) QUINTON HAZELL
Silnik SEIM Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) SEIM
Silnik SIDAT Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) SIDAT
Silnik SKF Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) SKF
Silnik TEDGUM Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) TEDGUM
Silnik VAICO Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) VAICO
Silnik VALVOLINE Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) VALVOLINE
Silnik VEMA Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) VEMA
Silnik WALKER PRODUCTS Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 194KM, 143kW, benzyna (1996.01 - 2000.05) WIX FILTERS
Producent:LUK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUK
4.9 (247 ocen)
Kod produktu:
415 0050 10
niedostępny
4.9 (247 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
415 0050 10
Jednostka:
szt
Typ skrzyni biegów:  Przekładnia manualna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zestawem śrubowym
Liczba otworów do mocowania:  8
Maks. kąt przyłożenia [stopień]:  14
Liczba zębów (oznaczenie maks. kąta przyłożenia):  4
Maks. luz pochylenia [mm]:  1,6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło zamachowe dwumasowe bez tarczki regulującej tarcie
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łożyska prowadzącego
Do 100 dni na zwrot
1455,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LUK
4.9 (247 ocen)
Kod produktu:
415 0122 10
niedostępny
4.9 (247 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
415 0122 10
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łożyska prowadzącego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zestawem śrubowym
Liczba otworów do mocowania:  8
Typ skrzyni biegów:  Półautomatyczny
Maks. kąt przyłożenia [stopień]:  19
Liczba zębów (oznaczenie maks. kąta przyłożenia):  6
Maks. luz pochylenia [mm]:  1,6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło zamachowe dwumasowe bez tarczki regulującej tarcie
Do 100 dni na zwrot
1530,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze