Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CONTINENTAL CTAM do Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 325KM, 239kW, benzyna (2006.09 - 2008.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 325KM, 239kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) ELRING
Silnik FA1 Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 325KM, 239kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) FA1
Silnik AUTLOG Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 325KM, 239kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) AUTLOG
Silnik GATES Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 325KM, 239kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) GATES
Silnik MOTUL Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 325KM, 239kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) MOTUL
Silnik VAICO Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 325KM, 239kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) VAICO
Silnik AJUSA Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 325KM, 239kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) AJUSA
Silnik BOSCH Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 325KM, 239kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) BOSCH
Silnik CASTROL Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 325KM, 239kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) CASTROL
Silnik CONTINENTAL CTAM Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 325KM, 239kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) CONTINENTAL CTAM
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 325KM, 239kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ERA Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 325KM, 239kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) ERA
Silnik EUROREPAR Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 325KM, 239kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) EUROREPAR
Silnik HART Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 325KM, 239kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) HART
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 325KM, 239kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik KAMOKA Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 325KM, 239kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) KAMOKA
Silnik MANN-FILTER Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 325KM, 239kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) MANN-FILTER
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 325KM, 239kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 325KM, 239kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) MAXGEAR
Silnik MOBILETRON Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 325KM, 239kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) MOBILETRON
Silnik NTY Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 325KM, 239kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) NTY
Silnik QUINTON HAZELL Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 325KM, 239kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 325KM, 239kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) RAVENOL
Silnik TRISCAN Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 325KM, 239kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 325KM, 239kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) VALVOLINE
Silnik WIX FILTERS Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 325KM, 239kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) WIX FILTERS
Producent:CONTINENTAL CTAM

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CONTINENTAL CTAM
4.8 (26 ocen)
Kod produktu:
4PK962
dostępny
4.8 (26 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTINENTAL CTAM
Kod:
4PK962
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,072
Ilość żeber:  4
Długość [mm]:  962
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 62,00 zł
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CONTINENTAL CTAM
4.8 (26 ocen)
Kod produktu:
6PK2370
dostępny
4.8 (26 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTINENTAL CTAM
Kod:
6PK2370
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,238
Ilość żeber:  6
Długość [mm]:  2370
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 167,00 zł
81,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze