Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik HOFFER do Chevrolet BERETTA coupe (1_37) 2.3 coupe 182KM, 134kW, benzyna (1992.10 - 1996.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Chevrolet BERETTA coupe (1_37) 2.3 coupe 182KM, 134kW, benzyna (1992.10 - 1996.09) ELRING
Silnik FA1 Chevrolet BERETTA coupe (1_37) 2.3 coupe 182KM, 134kW, benzyna (1992.10 - 1996.09) FA1
Silnik GATES Chevrolet BERETTA coupe (1_37) 2.3 coupe 182KM, 134kW, benzyna (1992.10 - 1996.09) GATES
Silnik VAICO Chevrolet BERETTA coupe (1_37) 2.3 coupe 182KM, 134kW, benzyna (1992.10 - 1996.09) VAICO
Silnik AJUSA Chevrolet BERETTA coupe (1_37) 2.3 coupe 182KM, 134kW, benzyna (1992.10 - 1996.09) AJUSA
Silnik BLUE PRINT Chevrolet BERETTA coupe (1_37) 2.3 coupe 182KM, 134kW, benzyna (1992.10 - 1996.09) BLUE PRINT
Silnik BTA Chevrolet BERETTA coupe (1_37) 2.3 coupe 182KM, 134kW, benzyna (1992.10 - 1996.09) BTA
Silnik CAFFARO Chevrolet BERETTA coupe (1_37) 2.3 coupe 182KM, 134kW, benzyna (1992.10 - 1996.09) CAFFARO
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Chevrolet BERETTA coupe (1_37) 2.3 coupe 182KM, 134kW, benzyna (1992.10 - 1996.09) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DYS Chevrolet BERETTA coupe (1_37) 2.3 coupe 182KM, 134kW, benzyna (1992.10 - 1996.09) DYS
Silnik EFI AUTOMOTIVE Chevrolet BERETTA coupe (1_37) 2.3 coupe 182KM, 134kW, benzyna (1992.10 - 1996.09) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ERA Chevrolet BERETTA coupe (1_37) 2.3 coupe 182KM, 134kW, benzyna (1992.10 - 1996.09) ERA
Silnik EUROL Chevrolet BERETTA coupe (1_37) 2.3 coupe 182KM, 134kW, benzyna (1992.10 - 1996.09) EUROL
Silnik EUROREPAR Chevrolet BERETTA coupe (1_37) 2.3 coupe 182KM, 134kW, benzyna (1992.10 - 1996.09) EUROREPAR
Silnik FAE Chevrolet BERETTA coupe (1_37) 2.3 coupe 182KM, 134kW, benzyna (1992.10 - 1996.09) FAE
Silnik FEBEST Chevrolet BERETTA coupe (1_37) 2.3 coupe 182KM, 134kW, benzyna (1992.10 - 1996.09) FEBEST
Silnik FEBI BILSTEIN Chevrolet BERETTA coupe (1_37) 2.3 coupe 182KM, 134kW, benzyna (1992.10 - 1996.09) FEBI BILSTEIN
Silnik FLENNOR Chevrolet BERETTA coupe (1_37) 2.3 coupe 182KM, 134kW, benzyna (1992.10 - 1996.09) FLENNOR
Silnik HART Chevrolet BERETTA coupe (1_37) 2.3 coupe 182KM, 134kW, benzyna (1992.10 - 1996.09) HART
Silnik HELLA Chevrolet BERETTA coupe (1_37) 2.3 coupe 182KM, 134kW, benzyna (1992.10 - 1996.09) HELLA
Silnik HOFFER Chevrolet BERETTA coupe (1_37) 2.3 coupe 182KM, 134kW, benzyna (1992.10 - 1996.09) HOFFER
Silnik JP GROUP Chevrolet BERETTA coupe (1_37) 2.3 coupe 182KM, 134kW, benzyna (1992.10 - 1996.09) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Chevrolet BERETTA coupe (1_37) 2.3 coupe 182KM, 134kW, benzyna (1992.10 - 1996.09) K&N FILTERS
Silnik MAXGEAR Chevrolet BERETTA coupe (1_37) 2.3 coupe 182KM, 134kW, benzyna (1992.10 - 1996.09) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Chevrolet BERETTA coupe (1_37) 2.3 coupe 182KM, 134kW, benzyna (1992.10 - 1996.09) MEAT & DORIA
Silnik MOTUL Chevrolet BERETTA coupe (1_37) 2.3 coupe 182KM, 134kW, benzyna (1992.10 - 1996.09) MOTUL
Silnik NPS Chevrolet BERETTA coupe (1_37) 2.3 coupe 182KM, 134kW, benzyna (1992.10 - 1996.09) NPS
Silnik NRF Chevrolet BERETTA coupe (1_37) 2.3 coupe 182KM, 134kW, benzyna (1992.10 - 1996.09) NRF
Silnik OPTIBELT Chevrolet BERETTA coupe (1_37) 2.3 coupe 182KM, 134kW, benzyna (1992.10 - 1996.09) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Chevrolet BERETTA coupe (1_37) 2.3 coupe 182KM, 134kW, benzyna (1992.10 - 1996.09) OPTIMAL
Silnik QUINTON HAZELL Chevrolet BERETTA coupe (1_37) 2.3 coupe 182KM, 134kW, benzyna (1992.10 - 1996.09) QUINTON HAZELL
Silnik SCT - MANNOL Chevrolet BERETTA coupe (1_37) 2.3 coupe 182KM, 134kW, benzyna (1992.10 - 1996.09) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Chevrolet BERETTA coupe (1_37) 2.3 coupe 182KM, 134kW, benzyna (1992.10 - 1996.09) SIDAT
Silnik SWAG Chevrolet BERETTA coupe (1_37) 2.3 coupe 182KM, 134kW, benzyna (1992.10 - 1996.09) SWAG
Silnik TRISCAN Chevrolet BERETTA coupe (1_37) 2.3 coupe 182KM, 134kW, benzyna (1992.10 - 1996.09) TRISCAN
Producent:HOFFER

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HOFFER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7472077
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HOFFER
Kod:
7472077
Jednostka:
szt
Ilość biegunów:  2
Kolor wtyczki:  Czarny
Kształt obudowy wtyczki:  Owalny
Wymiar gwintu:  3/8"-18NPTF
Rodzaj czujnika:  Czujnik NTC
Rozmiar klucza:  19 mm
Dla numeru OE:  15326386
Dla numeru OE:  7604097
Dla numeru OE:  8-25036979-0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 79,00 zł
33,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HOFFER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7513139
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HOFFER
Kod:
7513139
Jednostka:
szt
Ilość biegunów:  3
Kształt obudowy wtyczki:  Okrągły
Liczba otworów do mocowania:  2
Kierunek obrotów:  Przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez przewodu
Dla numeru OE:  17106680
Dla numeru OE:  6238133
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 245,00 zł
125,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HOFFER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7481000
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HOFFER
Kod:
7481000
Jednostka:
szt
Sonda lambda:  Nieogrzewany
Sonda lambda:  Sonda regulacyjna
Ilość przewodów:  1
Długość kabli:  230
Lokalizacja w aucie:  Kolektor wydechowy
Dla numeru artykułu:  7481000
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 251,00 zł
128,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze