Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FA1 do Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 350KM, 257kW, benzyna (1997.09 - 2000.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 350KM, 257kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) ELRING
Silnik FA1 Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 350KM, 257kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) FA1
Silnik GATES Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 350KM, 257kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) GATES
Silnik MOTUL Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 350KM, 257kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) MOTUL
Silnik AJUSA Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 350KM, 257kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) AJUSA
Silnik BGA Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 350KM, 257kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) BGA
Silnik BOSCH Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 350KM, 257kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) BOSCH
Silnik BTA Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 350KM, 257kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) BTA
Silnik CASTROL Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 350KM, 257kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) CASTROL
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 350KM, 257kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EUROL Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 350KM, 257kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) EUROL
Silnik HART Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 350KM, 257kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) HART
Silnik IPSA Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 350KM, 257kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) IPSA
Silnik KAVO PARTS Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 350KM, 257kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) KAVO PARTS
Silnik KING Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 350KM, 257kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) KING
Silnik MOBILETRON Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 350KM, 257kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) MOBILETRON
Silnik NTY Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 350KM, 257kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) NTY
Silnik OPTIBELT Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 350KM, 257kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) OPTIBELT
Silnik QUINTON HAZELL Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 350KM, 257kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 350KM, 257kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) RAVENOL
Silnik TRISCAN Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 350KM, 257kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) TRISCAN
Silnik VEMO Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 350KM, 257kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) VEMO
Producent:FA1

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
257.862.001
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
257.862.001
Jednostka:
sztuka
Wymiar gwintu: M12x1,75
Długość [mm]: 18
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 34,00 zł
12,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
244.851.100
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
244.851.100
Jednostka:
sztuka
Średnica wewnętrzna [mm]: 11
Średnica zewnętrzna [mm]: 21
Grubość [mm]: 2,5
Kształt: Pierscień O
Materiał: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Do 100 dni na zwrot
40,00 zł
-34%
26,39 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
076.372.005
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
076.372.005
Jednostka:
sztuka
Średnica wewnętrzna [mm]: 22
Grubość [mm]: 3,5
Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
Kształt: Pierscień O
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 62,00 zł
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
076.372.100
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
076.372.100
Jednostka:
sztuka
Średnica wewnętrzna [mm]: 22
Grubość [mm]: 3,5
Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
Kształt: Pierscień O
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 447,00 zł
235,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
244.851.010
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
244.851.010
Średnica wewnętrzna [mm]: 11
Średnica zewnętrzna [mm]: 21
Grubość [mm]: 2,5
Materiał: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Jednostka ilości: Jednostka pakowania
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze