Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CASTROL do Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 V8 AWD SUV 258KM, 190kW, benzyna (1994.10 - 1996.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 V8 AWD SUV 258KM, 190kW, benzyna (1994.10 - 1996.09) ELRING
Silnik FA1 Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 V8 AWD SUV 258KM, 190kW, benzyna (1994.10 - 1996.09) FA1
Silnik BOSCH Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 V8 AWD SUV 258KM, 190kW, benzyna (1994.10 - 1996.09) BOSCH
Silnik MOTUL Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 V8 AWD SUV 258KM, 190kW, benzyna (1994.10 - 1996.09) MOTUL
Silnik VAICO Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 V8 AWD SUV 258KM, 190kW, benzyna (1994.10 - 1996.09) VAICO
Silnik AJUSA Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 V8 AWD SUV 258KM, 190kW, benzyna (1994.10 - 1996.09) AJUSA
Silnik CASTROL Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 V8 AWD SUV 258KM, 190kW, benzyna (1994.10 - 1996.09) CASTROL
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 V8 AWD SUV 258KM, 190kW, benzyna (1994.10 - 1996.09) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EUROL Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 V8 AWD SUV 258KM, 190kW, benzyna (1994.10 - 1996.09) EUROL
Silnik FEBEST Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 V8 AWD SUV 258KM, 190kW, benzyna (1994.10 - 1996.09) FEBEST
Silnik FEBI BILSTEIN Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 V8 AWD SUV 258KM, 190kW, benzyna (1994.10 - 1996.09) FEBI BILSTEIN
Silnik GATES Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 V8 AWD SUV 258KM, 190kW, benzyna (1994.10 - 1996.09) GATES
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 V8 AWD SUV 258KM, 190kW, benzyna (1994.10 - 1996.09) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IPSA Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 V8 AWD SUV 258KM, 190kW, benzyna (1994.10 - 1996.09) IPSA
Silnik KING Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 V8 AWD SUV 258KM, 190kW, benzyna (1994.10 - 1996.09) KING
Silnik NPS Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 V8 AWD SUV 258KM, 190kW, benzyna (1994.10 - 1996.09) NPS
Silnik NTY Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 V8 AWD SUV 258KM, 190kW, benzyna (1994.10 - 1996.09) NTY
Silnik RAVENOL Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 V8 AWD SUV 258KM, 190kW, benzyna (1994.10 - 1996.09) RAVENOL
Silnik SWAG Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 V8 AWD SUV 258KM, 190kW, benzyna (1994.10 - 1996.09) SWAG
Silnik TRISCAN Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 V8 AWD SUV 258KM, 190kW, benzyna (1994.10 - 1996.09) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 V8 AWD SUV 258KM, 190kW, benzyna (1994.10 - 1996.09) VALVOLINE
Producent:CASTROL

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CASTROL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
463737
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CASTROL
Kod:
463737
Jednostka:
sztuka
Specyfikacja: API Gasoline SP
Cecha chemiczna: Utwardzany
Olej: Olej syntetyczny
Dopuszczenie przez producenta: BMW Longlife-04
Dopuszczenie przez producenta: MB 226.5
Dopuszczenie przez producenta: MB 229.31
Dopuszczenie przez producenta: MB 229.51
Dopuszczenie przez producenta: Renault RN 0700
Dopuszczenie przez producenta: Renault RN 0710
Specyfikacja: ACEA Light Duty C3
Klasa lepkości wg SAE: 0W-30
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 875,00 zł
500,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
CASTROL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
469730
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CASTROL
Kod:
469730
Cecha chemiczna: Utwardzany
Olej: Olej syntetyczny
Dopuszczenie przez producenta: Ford WSS-M2C913-A
Dopuszczenie przez producenta: Ford WSS-M2C913-B
Dopuszczenie przez producenta: Ford WSS-M2C913-C
Dopuszczenie przez producenta: Ford WSS-M2C913-D
Specyfikacja: ACEA A5/B5
Specyfikacja: API Gasoline SL
Specyfikacja: ILSAC GF-4
Klasa lepkości wg SAE: 5W-30
Do 100 dni na zwrot
CASTROL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
469562
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CASTROL
Kod:
469562
Cecha chemiczna: Utwardzany
Olej: Olej syntetyczny
Dopuszczenie przez producenta: Ford WSS-M2C913-C
Dopuszczenie przez producenta: Jaguar Land Rover -
Specyfikacja: ACEA A1/B1
Specyfikacja: ACEA A5/B5
Specyfikacja: API Diesel CF
Specyfikacja: API Gasoline SN
Specyfikacja: ILSAC GF-4
Klasa lepkości wg SAE: 5W-30
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze