Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik NPS do Citroën AX (ZA-_) Electric liftback 38KM, 28kW, elektryczny (1996.11 - 1997.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik AKRON-MALÒ Citroën AX (ZA-_) Electric liftback 38KM, 28kW, elektryczny (1996.11 - 1997.04) AKRON-MALÒ
Silnik BORG & BECK Citroën AX (ZA-_) Electric liftback 38KM, 28kW, elektryczny (1996.11 - 1997.04) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Citroën AX (ZA-_) Electric liftback 38KM, 28kW, elektryczny (1996.11 - 1997.04) CHAMPION
Silnik COFLE Citroën AX (ZA-_) Electric liftback 38KM, 28kW, elektryczny (1996.11 - 1997.04) COFLE
Silnik COOPERSFIAAM Citroën AX (ZA-_) Electric liftback 38KM, 28kW, elektryczny (1996.11 - 1997.04) COOPERSFIAAM
Silnik DJ PARTS Citroën AX (ZA-_) Electric liftback 38KM, 28kW, elektryczny (1996.11 - 1997.04) DJ PARTS
Silnik FAST Citroën AX (ZA-_) Electric liftback 38KM, 28kW, elektryczny (1996.11 - 1997.04) FAST
Silnik FRAM Citroën AX (ZA-_) Electric liftback 38KM, 28kW, elektryczny (1996.11 - 1997.04) FRAM
Silnik GSP Citroën AX (ZA-_) Electric liftback 38KM, 28kW, elektryczny (1996.11 - 1997.04) GSP
Silnik HC-CARGO Citroën AX (ZA-_) Electric liftback 38KM, 28kW, elektryczny (1996.11 - 1997.04) HC-CARGO
Silnik JPN Citroën AX (ZA-_) Electric liftback 38KM, 28kW, elektryczny (1996.11 - 1997.04) JPN
Silnik KAWE Citroën AX (ZA-_) Electric liftback 38KM, 28kW, elektryczny (1996.11 - 1997.04) KAWE
Silnik MAGNETI MARELLI Citroën AX (ZA-_) Electric liftback 38KM, 28kW, elektryczny (1996.11 - 1997.04) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Citroën AX (ZA-_) Electric liftback 38KM, 28kW, elektryczny (1996.11 - 1997.04) MAHLE
Silnik NPS Citroën AX (ZA-_) Electric liftback 38KM, 28kW, elektryczny (1996.11 - 1997.04) NPS
Silnik OCAP Citroën AX (ZA-_) Electric liftback 38KM, 28kW, elektryczny (1996.11 - 1997.04) OCAP
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Citroën AX (ZA-_) Electric liftback 38KM, 28kW, elektryczny (1996.11 - 1997.04) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PURFLUX Citroën AX (ZA-_) Electric liftback 38KM, 28kW, elektryczny (1996.11 - 1997.04) PURFLUX
Silnik VEMA Citroën AX (ZA-_) Electric liftback 38KM, 28kW, elektryczny (1996.11 - 1997.04) VEMA
Producent:NPS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
T131A19
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
T131A19
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Szerokość [mm]:  87
Szerokość [mm]:  77
Szerokość [mm]:  76
Wysokość [mm]:  90
Wysokość [mm]:  89
Wysokość [mm]:  88
Wysokość [mm]:  87
Wysokość [mm]:  85
Średnica zewnętrzna [mm]:  75
Gwint wewnętrzny 1 [mm]:  20x1,5
Gwint wewnętrzny [mm]:  M20x1,5
Średnica zabudowy [mm]:  71
Do 100 dni na zwrot
NPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LF1
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
LF1
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze