Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik BLIC do Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) Electric Nadwozie pełne/minivan 57KM, 42kW, elektryczny (2011.01 - 2011.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik DELPHI Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) Electric Nadwozie pełne/minivan 57KM, 42kW, elektryczny (2011.01 - 2011.12) DELPHI
Silnik GATES Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) Electric Nadwozie pełne/minivan 57KM, 42kW, elektryczny (2011.01 - 2011.12) GATES
Silnik MEYLE Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) Electric Nadwozie pełne/minivan 57KM, 42kW, elektryczny (2011.01 - 2011.12) MEYLE
Silnik ABAKUS Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) Electric Nadwozie pełne/minivan 57KM, 42kW, elektryczny (2011.01 - 2011.12) ABAKUS
Silnik BLIC Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) Electric Nadwozie pełne/minivan 57KM, 42kW, elektryczny (2011.01 - 2011.12) BLIC
Silnik BORG & BECK Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) Electric Nadwozie pełne/minivan 57KM, 42kW, elektryczny (2011.01 - 2011.12) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) Electric Nadwozie pełne/minivan 57KM, 42kW, elektryczny (2011.01 - 2011.12) CHAMPION
Silnik COOPERSFIAAM Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) Electric Nadwozie pełne/minivan 57KM, 42kW, elektryczny (2011.01 - 2011.12) COOPERSFIAAM
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) Electric Nadwozie pełne/minivan 57KM, 42kW, elektryczny (2011.01 - 2011.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik FEBEST Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) Electric Nadwozie pełne/minivan 57KM, 42kW, elektryczny (2011.01 - 2011.12) FEBEST
Silnik FRAM Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) Electric Nadwozie pełne/minivan 57KM, 42kW, elektryczny (2011.01 - 2011.12) FRAM
Silnik GSP Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) Electric Nadwozie pełne/minivan 57KM, 42kW, elektryczny (2011.01 - 2011.12) GSP
Silnik HC-CARGO Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) Electric Nadwozie pełne/minivan 57KM, 42kW, elektryczny (2011.01 - 2011.12) HC-CARGO
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) Electric Nadwozie pełne/minivan 57KM, 42kW, elektryczny (2011.01 - 2011.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) Electric Nadwozie pełne/minivan 57KM, 42kW, elektryczny (2011.01 - 2011.12) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IPARTS Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) Electric Nadwozie pełne/minivan 57KM, 42kW, elektryczny (2011.01 - 2011.12) IPARTS
Silnik JP GROUP Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) Electric Nadwozie pełne/minivan 57KM, 42kW, elektryczny (2011.01 - 2011.12) JP GROUP
Silnik KLOKKERHOLM Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) Electric Nadwozie pełne/minivan 57KM, 42kW, elektryczny (2011.01 - 2011.12) KLOKKERHOLM
Silnik MAGNETI MARELLI Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) Electric Nadwozie pełne/minivan 57KM, 42kW, elektryczny (2011.01 - 2011.12) MAGNETI MARELLI
Silnik METZGER Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) Electric Nadwozie pełne/minivan 57KM, 42kW, elektryczny (2011.01 - 2011.12) METZGER
Silnik MISFAT Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) Electric Nadwozie pełne/minivan 57KM, 42kW, elektryczny (2011.01 - 2011.12) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) Electric Nadwozie pełne/minivan 57KM, 42kW, elektryczny (2011.01 - 2011.12) MULLER FILTER
Silnik NPS Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) Electric Nadwozie pełne/minivan 57KM, 42kW, elektryczny (2011.01 - 2011.12) NPS
Silnik OYODO Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) Electric Nadwozie pełne/minivan 57KM, 42kW, elektryczny (2011.01 - 2011.12) OYODO
Silnik PURFLUX Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) Electric Nadwozie pełne/minivan 57KM, 42kW, elektryczny (2011.01 - 2011.12) PURFLUX
Silnik TRISCAN Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) Electric Nadwozie pełne/minivan 57KM, 42kW, elektryczny (2011.01 - 2011.12) TRISCAN
Producent:BLIC

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BLIC
3.7 (3 ocen)
Kod produktu:
6601-05-0000005P
niedostępny
3.7 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BLIC
Kod:
6601-05-0000005P
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze