Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CORTECO do Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01)

Silnik ELRING Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) FEBI BILSTEIN
Silnik VICTOR REINZ Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) VICTOR REINZ
Silnik BOSCH Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) BOSCH
Silnik FA1 Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) FA1
Silnik SWAG Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) SWAG
Silnik SASIC Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) SASIC
Silnik AJUSA Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) AJUSA
Silnik EUROREPAR Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) EUROREPAR
Silnik GATES Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) GATES
Silnik CORTECO Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) CORTECO
Silnik BLUE PRINT Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) BLUE PRINT
Silnik GOETZE ENGINE Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) GOETZE ENGINE
Silnik HART Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) HART
Silnik DYS Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) DYS
Silnik ET ENGINETEAM Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) ET ENGINETEAM
Silnik GLASER Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) GLASER
Silnik GLYCO Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) GLYCO
Silnik VAICO Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) VAICO
Silnik AE Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) AE
Silnik AISIN Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) AISIN
Silnik BORG & BECK Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) BORG & BECK
Silnik CONTINENTAL CTAM Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) CONTINENTAL CTAM
Silnik DJ PARTS Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) DJ PARTS
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik FAI AUTOPARTS Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) FAST
Silnik FORTUNE LINE Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) FORTUNE LINE
Silnik HC-CARGO Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) HC-CARGO
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik IPARTS Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) IPARTS
Silnik JP GROUP Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) JP GROUP
Silnik JPN Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) JPN
Silnik KAMOKA Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) KAMOKA
Silnik KING Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) KING
Silnik KNECHT Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) KNECHT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik LUCAS Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) MAHLE
Silnik MAPCO Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) MAPCO
Silnik MAXGEAR Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) MAXGEAR
Silnik METZGER Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) METZGER
Silnik NPS Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) NPS
Silnik NTY Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) NTY
Silnik NÜRAL Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) NÜRAL
Silnik OEM Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) OEM
Silnik OPTIBELT Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) OPTIMAL
Silnik PAYEN Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) QUINTON HAZELL
Silnik SEIM Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) SEIM
Silnik SKF Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) SKF
Silnik TRISCAN Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik VEMO Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) VEMO
Producent:CORTECO

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CORTECO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
023152H
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CORTECO
Kod:
023152H
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Kolektor dolotowy
Do 100 dni na zwrot
7,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CORTECO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
423151H
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CORTECO
Kod:
423151H
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Kolektor wydechowy
Do 100 dni na zwrot
10,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CORTECO
3.8 (4 ocen)
Kod produktu:
023150P
dostępny
3.8 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CORTECO
Kod:
023150P
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
16,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CORTECO
3.3 (4 ocen)
Kod produktu:
49368206
dostępny
3.3 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CORTECO
Kod:
49368206
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
100,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze