Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FA1 do Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) FILTRON
Silnik ELRING Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) ELRING
Silnik KAMOKA Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) KAMOKA
Silnik CORTECO Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) CORTECO
Silnik KNECHT Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) KNECHT
Silnik VICTOR REINZ Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) VICTOR REINZ
Silnik BOSCH Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) BOSCH
Silnik FA1 Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) FA1
Silnik MAHLE Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) MAHLE
Silnik PURFLUX Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) PURFLUX
Silnik OEM Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) OEM
Silnik PZL FILTERS Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) PZL FILTERS
Silnik FAST Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) FAST
Silnik MANN-FILTER Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) MANN-FILTER
Silnik VAICO Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) VAICO
Silnik CHAMPION Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) CHAMPION
Silnik MAXGEAR Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) MAXGEAR
Silnik PURRO Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) PURRO
Silnik AJUSA Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) AJUSA
Silnik DENCKERMANN Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) DENCKERMANN
Silnik GATES Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) GATES
Silnik MAGNETI MARELLI Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) MAGNETI MARELLI
Silnik EPS Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) EPS
Silnik FACET Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) FACET
Silnik KOLBENSCHMIDT Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) KOLBENSCHMIDT
Silnik OPTIMA Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) OPTIMA
Silnik SKF Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) SKF
Silnik AE Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) AE
Silnik AKRON-MALÒ Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) AKRON-MALÒ
Silnik AMC Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) AMC
Silnik ASHIKA Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) ASHIKA
Silnik BIRTH Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) BIRTH
Silnik BORG & BECK Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) BORG & BECK
Silnik CLEAN FILTERS Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) CLEAN FILTERS
Silnik COFLE Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) COFLE
Silnik COMLINE Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) CONTINENTAL CTAM
Silnik CONTINENTAL Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) DELPHI
Silnik DR!VE+ Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) DR!VE+
Silnik DYS Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) DYS
Silnik ELWIS ROYAL Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) ELWIS ROYAL
Silnik ERA Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) ERA
Silnik ET ENGINETEAM Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) EUROL
Silnik EUROREPAR Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) FRAM
Silnik GLASER Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) GLASER
Silnik GLYCO Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) GOETZE
Silnik HART Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) HART
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IPARTS Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) IPARTS
Silnik IPSA Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) IPSA
Silnik JAPANPARTS Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) JAPKO
Silnik JP GROUP Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) JP GROUP
Silnik JPN Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) JPN
Silnik KAWE Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) KAWE
Silnik KING Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) KING
Silnik KS TOOLS Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) KS TOOLS
Silnik KW Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) KW
Silnik LUCAS Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) LUCAS
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik METALCAUCHO Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) METALCAUCHO
Silnik METZGER Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) METZGER
Silnik OPTIMAL Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) QUINTON HAZELL
Silnik SEIM Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) SEIM
Silnik SOFIMA Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) SOFIMA
Silnik TRISCAN Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) TRISCAN
Silnik UFI Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) UFI
Silnik VEMA Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) VEMA
Silnik WIX FILTERS Citroën BX Break (XB-_) 15 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) WIX FILTERS
Producent:FA1

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
968.330.100
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
968.330.100
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  16
Średnica zewnętrzna [mm]:  22
Grubość [mm]:  2
Kształt:  Kształt C
Do 100 dni na zwrot
2,00 zł
-76%
0,49 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
968.330.010
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
968.330.010
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  16
Grubość [mm]:  2
Kształt:  Kształt C
Średnica zewnętrzna [mm]:  22
Materiał:  Miedz
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 10,00 zł
3,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze