Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik NPS do Citroën C-ZERO C-Zero liftback 67KM, 49kW, elektryczny (2014.10 - obecnie)

Silnik BORG & BECK Citroën C-ZERO C-Zero liftback 67KM, 49kW, elektryczny (2014.10 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Citroën C-ZERO C-Zero liftback 67KM, 49kW, elektryczny (2014.10 - obecnie) CHAMPION
Silnik COOPERSFIAAM Citroën C-ZERO C-Zero liftback 67KM, 49kW, elektryczny (2014.10 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik FRAM Citroën C-ZERO C-Zero liftback 67KM, 49kW, elektryczny (2014.10 - obecnie) FRAM
Silnik HC-CARGO Citroën C-ZERO C-Zero liftback 67KM, 49kW, elektryczny (2014.10 - obecnie) HC-CARGO
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Citroën C-ZERO C-Zero liftback 67KM, 49kW, elektryczny (2014.10 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik MAHLE Citroën C-ZERO C-Zero liftback 67KM, 49kW, elektryczny (2014.10 - obecnie) MAHLE
Silnik MULLER FILTER Citroën C-ZERO C-Zero liftback 67KM, 49kW, elektryczny (2014.10 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NPS Citroën C-ZERO C-Zero liftback 67KM, 49kW, elektryczny (2014.10 - obecnie) NPS
Silnik OYODO Citroën C-ZERO C-Zero liftback 67KM, 49kW, elektryczny (2014.10 - obecnie) OYODO
Silnik PURFLUX Citroën C-ZERO C-Zero liftback 67KM, 49kW, elektryczny (2014.10 - obecnie) PURFLUX
Producent:NPS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LF1
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
LF1
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze