Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FA1 do Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) FILTRON
Silnik ELRING Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) ELRING
Silnik CORTECO Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) CORTECO
Silnik KAMOKA Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) KAMOKA
Silnik KNECHT Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) KNECHT
Silnik BOSCH Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) BOSCH
Silnik FA1 Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) FA1
Silnik EUROREPAR Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) EUROREPAR
Silnik MAHLE Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) MAHLE
Silnik OEM Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) OEM
Silnik PURFLUX Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) PURFLUX
Silnik METZGER Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) METZGER
Silnik PZL FILTERS Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) PZL FILTERS
Silnik AJUSA Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) AJUSA
Silnik CHAMPION Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) CHAMPION
Silnik MANN-FILTER Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) MANN-FILTER
Silnik SASIC Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) SASIC
Silnik GATES Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) GATES
Silnik VICTOR REINZ Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) VICTOR REINZ
Silnik HART Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) HART
Silnik KOLBENSCHMIDT Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) KOLBENSCHMIDT
Silnik PIERBURG Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) PIERBURG
Silnik VAICO Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) VAICO
Silnik AE Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) AE
Silnik AKRON-MALÒ Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) AKRON-MALÒ
Silnik BENDIX Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) BENDIX
Silnik BORG & BECK Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) BORG & BECK
Silnik CASTROL Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) CASTROL
Silnik COMLINE Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) COOPERSFIAAM
Silnik DT SPARE PARTS Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) DT SPARE PARTS
Silnik DYS Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) DYS
Silnik ELWIS ROYAL Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) ELWIS ROYAL
Silnik EUROL Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) EUROL
Silnik FAST Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) FAST
Silnik FEBEST Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) FEBEST
Silnik FRAM Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) FRAM
Silnik GLASER Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) GLASER
Silnik GLYCO Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) GOETZE
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IPSA Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) IPSA
Silnik JP GROUP Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) JP GROUP
Silnik KING Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) KING
Silnik LIQUI MOLY Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) LIQUI MOLY
Silnik MAGNETI MARELLI Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) MAPCO
Silnik MAXGEAR Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) MAXGEAR
Silnik METELLI Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) METELLI
Silnik MISFAT Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) MISFAT
Silnik MOTUL Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) MOTUL
Silnik NPS Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) NPS
Silnik NTY Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) NTY
Silnik NÜRAL Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) NÜRAL
Silnik OPTIMA Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) RAVENOL
Silnik SEIM Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) SEIM
Silnik SKF Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) SKF
Silnik SNR Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) SNR
Silnik TRISCAN Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) UFI
Silnik VALVOLINE Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) VALVOLINE
Silnik WIX FILTERS Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) WIX FILTERS
Producent:FA1

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
968.330.100
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
968.330.100
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  16
Średnica zewnętrzna [mm]:  22
Grubość [mm]:  2
Kształt:  Kształt C
Do 100 dni na zwrot
2,00 zł
-76%
0,49 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
968.330.010
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
968.330.010
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  16
Grubość [mm]:  2
Kształt:  Kształt C
Średnica zewnętrzna [mm]:  22
Materiał:  Miedz
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 10,00 zł
3,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze