Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FILTRON do Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) FILTRON
Silnik KNECHT Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) KNECHT
Silnik BOSCH Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) BOSCH
Silnik MAHLE Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) MAHLE
Silnik PURFLUX Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) PURFLUX
Silnik VAICO Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) VAICO
Silnik PZL FILTERS Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) PZL FILTERS
Silnik CHAMPION Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) CHAMPION
Silnik CONTINENTAL CTAM Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) CONTINENTAL CTAM
Silnik CORTECO Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) CORTECO
Silnik MANN-FILTER Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) MANN-FILTER
Silnik PURRO Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) PURRO
Silnik DENCKERMANN Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) DENCKERMANN
Silnik MAGNETI MARELLI Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) MAGNETI MARELLI
Silnik MAXGEAR Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) MAXGEAR
Silnik NIPPARTS Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) NIPPARTS
Silnik VALEO Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) VALEO
Silnik ELRING Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) ELRING
Silnik FRAM Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) FRAM
Silnik HENGST FILTER Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) HENGST FILTER
Silnik OEM Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) OEM
Silnik AJUSA Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) ALCO FILTER
Silnik BORG & BECK Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) BORG & BECK
Silnik CASTROL Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) CASTROL
Silnik CLEAN FILTERS Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) COOPERSFIAAM
Silnik DR!VE+ Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) DR!VE+
Silnik DT SPARE PARTS Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) DT SPARE PARTS
Silnik ELWIS ROYAL Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) ELWIS ROYAL
Silnik EUROL Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) EUROL
Silnik EUROREPAR Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) EUROREPAR
Silnik FEBI BILSTEIN Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) FEBI BILSTEIN
Silnik GATES Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) GATES
Silnik GLASER Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) GLASER
Silnik GLYCO Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) GOETZE
Silnik HART Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) HART
Silnik HC-CARGO Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) HC-CARGO
Silnik HOFFER Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) HOFFER
Silnik INA Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) INA
Silnik IPSA Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) IPSA
Silnik JP GROUP Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) JP GROUP
Silnik JPN Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) JPN
Silnik KAWE Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) KAWE
Silnik KING Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) KOLBENSCHMIDT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik LIQUI MOLY Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) LUCAS
Silnik MAPCO Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) METELLI
Silnik MISFAT Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) MISFAT
Silnik MOTUL Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) MOTUL
Silnik NPS Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) NPS
Silnik OPTIMA Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) OPTIMA
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) RAVENOL
Silnik ROULUNDS RUBBER Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) ROULUNDS RUBBER
Silnik SCT - MANNOL Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) SCT - MANNOL
Silnik SEIM Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) SEIM
Silnik SIDAT Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) SIDAT
Silnik SKF Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) SKF
Silnik SOFIMA Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) SOFIMA
Silnik SOGEFIPRO Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) SOGEFIPRO
Silnik SWAG Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) SWAG
Silnik TRISCAN Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) UFI
Silnik VALVOLINE Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) VALVOLINE
Silnik VEYANCE Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) VEYANCE
Silnik VICTOR REINZ Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) VICTOR REINZ
Silnik WIX FILTERS Citroën C35 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.02 - 1994.01) WIX FILTERS
Producent:FILTRON

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FILTRON
4.9 (150 ocen)
Kod produktu:
OP 540/1
dostępny
4.9 (150 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FILTRON
Kod:
OP 540/1
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
Wysokość [mm]: 86
Wymiar gwintu: M 20 X 1.5
Średnica zewnętrzna [mm]: 77
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 71
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 52,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z zaworem zwrotnym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 53,00 zł
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FILTRON
4.9 (150 ocen)
Kod produktu:
OP 554/1
dostępny
4.9 (150 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FILTRON
Kod:
OP 554/1
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
Wysokość [mm]: 120
Wymiar gwintu: M 20 X 1.5
Średnica zewnętrzna [mm]: 75
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 69,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 61,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z zaworem zwrotnym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 81,00 zł
29,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze