Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik HART do Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik METALCAUCHO Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) METALCAUCHO
Silnik CORTECO Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) CORTECO
Silnik GATES Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) GATES
Silnik HART Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) HART
Silnik AJUSA Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) AJUSA
Silnik ELRING Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) ELRING
Silnik FRAM Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) FRAM
Silnik AKRON-MALÒ Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) ALCO FILTER
Silnik BGA Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) BGA
Silnik BOSCH Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) BOSCH
Silnik CHAMPION Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) CLEAN FILTERS
Silnik COFLE Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) COFLE
Silnik COMLINE Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) CONTINENTAL CTAM
Silnik CONTINENTAL Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) DAYCO
Silnik DELPHI Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) DENCKERMANN
Silnik DT SPARE PARTS Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) DT SPARE PARTS
Silnik ELWIS ROYAL Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) ELWIS ROYAL
Silnik ERA Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) ERA
Silnik EUROREPAR Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) EUROREPAR
Silnik FACET Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) FACET
Silnik FAE Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) FAE
Silnik FILTRON Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) FILTRON
Silnik FLENNOR Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) FLENNOR
Silnik FRECCIA Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) FRECCIA
Silnik FRIGAIR Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) FRIGAIR
Silnik GLYCO Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) GOETZE
Silnik HC-CARGO Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) HUTCHINSON
Silnik INTERVALVES Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) INTERVALVES
Silnik IPSA Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) IPSA
Silnik JP GROUP Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) JP GROUP
Silnik KAMOKA Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) KAMOKA
Silnik KAWE Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) KAWE
Silnik KING Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) KING
Silnik KNECHT Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) KOLBENSCHMIDT
Silnik LUCAS Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) MANN-FILTER
Silnik MAPCO Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) METELLI
Silnik METZGER Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) METZGER
Silnik MISFAT Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) MULLER FILTER
Silnik NPS Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) NPS
Silnik OPTIBELT Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) OPTIBELT
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) PAYEN
Silnik PURFLUX Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) PURFLUX
Silnik PZL FILTERS Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) ROULUNDS RUBBER
Silnik SCHAEFFLER INA Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) SCHAEFFLER INA
Silnik SCT - MANNOL Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) SCT - MANNOL
Silnik SEIM Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) SEIM
Silnik SKF Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) SKF
Silnik SNR Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) SNR
Silnik SOFIMA Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) SOFIMA
Silnik TRICLO Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) TRICLO
Silnik TRISCAN Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) UFI
Silnik VALEO Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) VALEO
Silnik VEYANCE Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) VEYANCE
Silnik WIX FILTERS Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) WIX FILTERS
Producent:HART

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
338 047
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
338 047
Jednostka:
sztuka
Długość [mm]: 600
Szerokość [mm]: 10
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 42,00 zł
15,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
338 046
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
338 046
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z lewej
Długość [mm]: 725
Szerokość [mm]: 10
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 45,00 zł
16,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
305 623
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
305 623
Jednostka:
sztuka
Szerokość [mm]: 10
Długość [mm]: 700
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 48,00 zł
17,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
334 026
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
334 026
Jednostka:
sztuka
Długość [mm]: 666
Szerokość [mm]: 10
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 50,00 zł
18,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
334 186
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
334 186
Jednostka:
sztuka
Długość [mm]: 625
Szerokość [mm]: 10
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 42,00 zł
15,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze